makedonikanea.gr logo
makedonikanea.gr logo

Mar-Bella Collection: Νέα εποχή εξωστρέφειας με γραφεία στη Θεσσαλονίκη – Η εκρηκτική άνοδος, οι επενδύσεις και το νέο project

Ακούστε το άρθρο 8'
12.12.2025 | 18:00
Mar-Bella Collection: Νέα εποχή εξωστρέφειας με γραφεία στη Θεσσαλονίκη – Η εκρηκτική άνοδος, οι επενδύσεις και το νέο project
Με μια στρατηγική κίνηση που σηματοδοτεί τη νέα φάση ανάπτυξης και εξωστρέφειας του Ομίλου, η Mar-Bella Collection εγκαινίασε τα νέα της γραφεία στη Θεσσαλονίκη, στην οδό Μητροπόλεως.

Η επιλογή της πόλης δεν είναι τυχαία καθώς η Θεσσαλονίκη αποτελεί για την ξενοδοχειακή αλυσίδα της οικογένειας Δρακόπουλου έναν από τους σημαντικότερους κόμβους συνεργασιών, ανθρώπινου δυναμικού και ανάπτυξης, με το 60% των εργαζομένων της να προέρχεται από τη Βόρεια Ελλάδα

Παράλληλα, το 2025 ο Όμιλος που δραστηριοποιείται κυρίως στο Ιόνιο, θα κλείσει με 43 εκατ. ευρώ κύκλο εργασιών, έναντι μόλις 5 εκατ. ευρώ το 2010, φτάνοντας πλέον τους 900 εργαζόμενους και μια εντυπωσιακή επενδυτική πορεία που ξεπέρασε τα 45 εκατ. ευρώ μέσα σε τρία χρόνια.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης στη Θεσσαλονίκη, ο Περικλής Γομπάκης, Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing της Mar-Bella Collection και επικεφαλής του νέου γραφείου και ο Χρήστος Κτενίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Mar-Bella, υπογράμμισαν τη σημασία της παρουσίας στη Θεσσαλονίκη, μιλώντας για την αγορά, τις συνεργασίες, ενώ αναφορά έγινε και στην επενδυτική διαδρομή της εταιρείας, που πλέον συγκαταλέγεται στους κορυφαίους ομίλους εποχικών resort στην Ελλάδα.

Η Θεσσαλονίκη στο κέντρο της στρατηγικής: «Η επόμενη μεγάλη αγορά»

 

Ο κ. Γομπάκης εξήγησε τους λόγους επιλογής της Θεσσαλονίκης ως τρίτης έδρας, μετά την Αθήνα και την Κέρκυρα. «Νέο γραφείο στη Θεσσαλονίκη, αφού τα περισσότερα στελέχη είναι από Βόρεια Ελλάδα. Η Θεσσαλονίκη έχει έναν μεγάλο πόλο ανθρώπων για να δουλέψουμε και είναι πιο κοντά στο Ιόνιο σε σχέση με την Αθήνα», τόνισε, προσθέτοντας ότι η πόλη προσφέρει πρόσβαση σε ανθρώπινο δυναμικό, νέες συνεργασίες και εξωστρέφεια.

Τα νέα γραφεία λειτουργούν ως κέντρο σύνδεσης με την τοπική αγορά, ως χώρος διερεύνησης νέων συνεργασιών, αλλά και ως σημείο προσέλκυσης νέων εργαζομένων, καθώς, όπως σημείωσε, «ερχόμαστε και σαν μια νέα επιλογή για νέους εργαζόμενους στη Βόρεια Ελλάδα που θέλουν να εργαστούν».

Από το 1970 έως σήμερα: Πορεία τριών γενεών και ισχυρή επενδυτική βάση

 

Η Mar-Bella Collection αποτελεί οικογενειακή επιχείρηση τρίτης γενιάς, με ιδιοκτήτη τον Βασίλη Δρακόπουλο, και ιστορία που ξεκινά το 1970 με το πρώτο ξενοδοχείο στην Κέρκυρα. Από τότε, η εξέλιξη υπήρξε συνεχής: από τα 30 δωμάτια της πρώτης μονάδας, ο Όμιλος έφτασε σταδιακά στα 60, στα 200, στα 260, στα 300 και στα 400, χτίζοντας σταθερά ένα χαρτοφυλάκιο που σήμερα αριθμεί 654 δωμάτια σε τέσσερα ξενοδοχεία – τρία στην Κέρκυρα και ένα στην Πάργα (Καραβοστάσι).

Το turning point ήρθε με την ολοκληρωμένη ανακαίνιση του Mar-Bella Corfu, ενώ ακολούθησε η δημιουργία του Nido, ενός από τα πρώτα adults-only πεντάστερα ξενοδοχεία της Κέρκυρας, με 70 σουίτες και πανοραμική θέα.

Το Elix και το Avali: Δύο projects που άλλαξαν το χαρτοφυλάκιο

 

Το 2018 ο Όμιλος εντόπισε την επενδυτική ευκαιρία στο εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο στη Θεσπρωτία. Η αγορά και η «ριζική ανακατασκευή» του οδήγησε το 2021 στη δημιουργία του Elix, ενός resort 146 δωματίων και σουιτών, ιδανικού για οικογένειες με μεγαλύτερα παιδιά και ζευγάρια.

Παράλληλα, η τελευταία σημαντική επένδυση ήταν το Avali, το οποίο αγοράστηκε το 2023 και μεταμορφώθηκε πλήρως: από ένα τριών αστέρων ξενοδοχείο 100 δωματίων σε ένα σύγχρονο all-inclusive resort 76 δωματίων και σουιτών. Η συνολική επένδυση για το Avali έφτασε τα 22 εκατ. ευρώ, ενώ αποτέλεσε κομβικό μέρος των συνολικών επενδύσεων του Ομίλου που από το 2022 ξεπέρασαν τα 45 εκατ. ευρώ.

Συνολικά, η Mar-Bella Collection τα τελευταία χρόνια έχει επενδύσει στην ανακαίνιση, επέκταση και ποιοτική αναβάθμιση σχεδόν όλων των μονάδων της – ανάμεσά τους και το Mar-Bella, του οποίου η πλήρης ανακαίνιση (2022–2024) ύψους 25 εκατ. ευρώ οδήγησε σε μείωση δωματίων αλλά σημαντική αύξηση σουιτών, καθώς και στην προσθήκη Aqua Park.

Ένα ενιαίο mega-resort στην Κέρκυρα

 

Τα τρία ξενοδοχεία στην ακτογραμμή του Αγίου Ιωάννη Περιστερώνα απέχουν μόλις 500 μέτρα το ένα από το άλλο. Η εταιρεία προχώρησε στη διαμόρφωση ενός νέου μοντέλου λειτουργίας, όπου το Nido, το Mar-Bella και το Avali λειτουργούν «σαν ένα μεγαλύτερο resort», με κοινές δραστηριότητες, πρόσβαση στις παροχές και παράλληλες εμπειρίες, χωρίς όμως να αλλοιώνεται η ξεχωριστή ταυτότητα κάθε μονάδας. Ο κ. Γομπάκης εξήγησε ότι αυτό είναι το επόμενο βήμα για τη δημιουργία ενός πολυεπίπεδου, ενιαίου resort που προσφέρει σε κάθε επισκέπτη επιλογές διασκέδασης, ευεξίας και φιλοξενίας ανάλογα με τις ανάγκες του.

Το επόμενο project: 11 νέες βίλες έως το 2027

 

Το χαρτοφυλάκιο θα ενισχυθεί περαιτέρω με την προσθήκη ενός νέου συγκροτήματος 11 πολυτελών βιλών δίπλα στο Elix, που αναμένεται να λειτουργήσει έως το 2027 και θα αποτελέσει το πέμπτο «διαμάντι» της Mar-Bella Collection.

Αγορές, αφίξεις και δυναμική ζήτησης

 

Η Mar-Bella Collection προσελκύει διεθνές κοινό με υψηλή αγοραστική δύναμη. Οι βασικότερες αγορές είναι η βρετανική, η οποία αποτελεί σταθερά τον κορμό, οι γερμανόφωνες χώρες όπως Γερμανία, το Βέλγιο και η Ολλανδία, το Ισραήλ, αγορά υψίστης σημασίας για ολόκληρη την Κέρκυρα και οι σκανδιναβικές χώρες, με ιδιαίτερη δυναμική για τη Θεσπρωτία.

Το 2024–2025 καταγράφηκαν 10.000 αφίξεις στα τέσσερα ξενοδοχεία, ενώ η ελληνική αγορά παρουσιάζει αισθητή άνοδο χάρη στο οδικό τουρισμό και την εύκολη πρόσβαση προς Θεσπρωτία και Πάργα.

Το 2025, με την προσθήκη του Avali, σημειώθηκε αύξηση 10% στον κύκλο εργασιών, φτάνοντας τα 43 εκατ. ευρώ, γεγονός που αποτυπώνει την έντονη δυναμική των επενδύσεων αλλά και την επιχειρησιακή ωρίμανση του Ομίλου.

Η σχέση με τη Θεσσαλονίκη: «Οι καλύτερες συνεργασίες στη ζωή μου ήταν με ανθρώπους αυτής της πόλης»

 

Ο ιδιοκτήτης της Mar-Bella Βασίλη Δρακόπουλος ανέφερε στην τοποθέτησή του για τη Θεσσαλονίκη ότι «Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, οι καλύτερες σχέσεις που έκανα, είτε σε προσωπικό είτε σε επαγγελματικό επίπεδο, ήταν με ανθρώπους που είχαν τη βάση τους σε αυτή την πόλη. Άρα για μένα αυτό αποτελεί μια ευκαιρία να ανοίξω τον κύκλο αυτών των επαφών…», προσθέτοντας ότι «Η εταιρεία μας όλα αυτά τα χρόνια έχει οικονομικούς στόχους και φιλοδοξίες, αλλά επανεπενδύει όλα της τα κέρδη. Θέλουμε να συνδυάζουμε την οικογενειακή θαλπωρή με επαγγελματισμό και δημιουργικότητα».

Ένας όμιλος που εξελίσσει το ελληνικό resort προϊόν

 

Με 55 χρόνια λειτουργίας, επενδύσεις άνω των 45 εκατ. την τελευταία τριετία, 900 εργαζόμενους, διεθνή αναγνώριση και ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο premium μονάδων, η Mar-Bella Collection επιβεβαιώνει ότι ανήκει στους κορυφαίους ομίλους της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας.

Με την εγκατάσταση στη Θεσσαλονίκη, η εταιρεία ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο εξωστρέφειας, ενισχύει τη σχέση της με τη Βόρεια Ελλάδα και προετοιμάζει το έδαφος για την επόμενη γενιά επενδύσεων, υπηρεσιών και συνεργασιών που θα διαμορφώσουν τον νέο χάρτη της πολυτελούς φιλοξενίας στο Ιόνιο.

Δήμητρα Τάγκα

Tελευταίες Ειδήσεις
Διαβάστε Περισσότερα
Η Θεσσαλονίκη μπροστά στο μεγάλο στοίχημα των logistics - Eπενδύσεις, υποδομές και οι αποφάσεις που θα κρίνουν το μέλλον
Οικονομία11.12.25 | 06:00
Δήμητρα ΤάγκαΗ Θεσσαλονίκη μπροστά στο μεγάλο στοίχημα των logistics - Eπενδύσεις, υποδομές και οι αποφάσεις που θα κρίνουν το μέλλον