makedonikanea.gr logo
makedonikanea.gr logo

Easy Hotelier: Η εταιρεία που «εκτοξεύει» τη φιλοξενία στη Χαλκιδική – Τα τουριστικά projects και ο στόχος για πανελλαδική ανάπτυξη

Ακούστε το άρθρο 8'
11.07.2025 | 08:00
Η Χαλκιδική, ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας, δεν σταματά να εξελίσσεται, αναζητώντας λύσεις που θα αναβαθμίσουν το τουριστικό της προϊόν και θα ενισχύσουν τη βιωσιμότητα των τοπικών επιχειρήσεων.

Στην «καρδιά» αυτής της μετάβασης βρίσκεται η Easy Hotelier, μια εταιρεία που ιδρύθηκε το 2022 και μέσα σε λίγα χρόνια κατάφερε να αναδειχθεί σε στρατηγικό συνεργάτη δεκάδων καταλυμάτων, φέρνοντας σύγχρονες πρακτικές διαχείρισης και marketing στη φιλοξενία.

Ο ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της Easy Hotelier, Νικόλαος Μωυσίδης, μιλώντας στα Μακεδονικά Νέα, σκιαγράφησε τη φιλοσοφία της εταιρείας, την πορεία ανάπτυξης, αλλά και τις μεγάλες προκλήσεις που καλείται να διαχειριστεί σήμερα ο τουριστικός κλάδος στη Χαλκιδική.

«Η Easy Hotelier ξεκίνησε με σκοπό να προσφέρει τεχνογνωσία και στήριξη στους ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων. Η ιδέα γεννήθηκε από την ανάγκη που διαπιστώσαμε για πιο οργανωμένες και επαγγελματικές λύσεις στον τουρισμό. Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, αναπτυχθήκαμε σημαντικά και σήμερα συνεργαζόμαστε με περισσότερα από 25 καταλύματα, έχοντας μια δυνατή ομάδα 12 ατόμων», τόνισε χαρακτηριστικά.

Από τη Χαλκιδική σε όλη την Ελλάδα 

Η Easy Hotelier με έδρα την Κασσάνδρα δεν περιορίζεται απλώς στη διαχείριση κρατήσεων. Προσφέρει ένα ολοκληρωμένο «πακέτο» υπηρεσιών που περιλαμβάνει πωλήσεις, revenue management, ανάπτυξη συνεργασιών με τουριστικούς οργανισμούς και οργάνωση της λειτουργίας των καταλυμάτων. Όπως επισήμανε ο κ. Μωυσίδης, «στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τον ιδιοκτήτη να οργανώσει καλύτερα τη λειτουργία του καταλύματός του, να αυξήσει τη ζήτηση και φυσικά την κερδοφορία του. Επιπλέον, αναλαμβάνουμε να στήσουμε πρότζεκτς από το μηδέν, βοηθώντας τους επενδυτές να δημιουργήσουν κερδοφόρα προϊόντα».

Η διαφοροποίηση της Easy Hotelier από τον ανταγωνισμό, σύμφωνα με τον ίδιο, στηρίζεται στη διαρκή επένδυση σε τεχνογνωσία και εκπαίδευση: «Δεν καλύπτουμε απλώς τις ανάγκες που προκύπτουν, αλλά τις κατανοούμε σε βάθος και προσπαθούμε να τις ξεπεράσουμε, με συνέπεια και πάθος», υποστήριξε.

Η εικόνα των τοπικών επιχειρήσεων – Η ψηφιακή μετάβαση που καθυστερεί

Μιλώντας για το πώς οι επιχειρήσεις της Χαλκιδικής υιοθετούν λύσεις όπως το digital marketing και το revenue management, ο κ. Μωυσίδης εξήγησε ότι η εικόνα είναι μικτή. «Τα μεγαλύτερα και πιο οργανωμένα καταλύματα έχουν στραφεί συστηματικά σε ψηφιακά εργαλεία. Ωστόσο, πολλές μικρότερες ή οικογενειακές επιχειρήσεις δεν έχουν ακόμα ενσωματώσει πλήρως αυτές τις πρακτικές, είτε λόγω περιορισμένων πόρων είτε έλλειψης τεχνογνωσίας. Όμως βλέπουμε ότι η ανάγκη για επαγγελματική προβολή και αποδοτική διαχείριση γίνεται όλο και πιο επιτακτική, οπότε η τάση υιοθέτησης τέτοιων λύσεων συνεχώς αυξάνεται», ανέφερε.

Εντυπωσιακά νούμερα και νέοι στόχοι

Η Easy Hotelier διαχειρίζεται σήμερα πάνω από 25 καταλύματα, με περισσότερες από 9.000 κρατήσεις και έναν κύκλο εργασιών που υπερβαίνει τα 12 εκατ. ευρώ στη διάρκεια της θερινής περιόδου. Όπως σημείωσε στα Μακεδονικά Νέα ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, έχουν ήδη ολοκληρωθεί σημαντικές επενδύσεις σε τεχνολογία αλλά και στην κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού, με σκοπό την παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών.

«Για τα επόμενα χρόνια, σχεδιάζουμε να μεγαλώσουμε περαιτέρω την ομάδα μας με εξειδικευμένο προσωπικό, ώστε να στηρίζουμε καλύτερα τα καταλύματα που συνεργαζόμαστε. Ταυτόχρονα, θέλουμε να επεκτείνουμε τις υπηρεσίες μας και πέρα από τη Χαλκιδική. Φιλοδοξούμε να γίνουμε ο πιο αξιόπιστος συνεργάτης για κάθε τουριστική επιχείρηση στην Ελλάδα», υπογράμμισε.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα συνεργασίας αποτελεί η νέα πολυτελής τουριστική μονάδα, Anna Island, στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής μια επένδυση που ανέρχεται στα δέκα εκατομμύρια ευρώ με την Easy Hotelier να παρείχε την τελευταία διετία ολοκληρωμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες στους επενδυτές, εξασφαλίζοντας τη βιωσιμότητα του ξενοδοχείου, δημιουργώντας ένα κορυφαίο προϊόν φιλοξενίας και καθιστώντας το έναν προτιμώμενο προορισμό για διεθνείς επισκέπτες. Με βασικές αγορές για την πρώτη χρονιά την Αγγλία και την Ολλανδία, το ξενοδοχείο προβλέπεται για το φετινό καλοκαίρι να έχει στο σύνολο του 90% πληρότητα.

Προκλήσεις και δυναμική της αγοράς

Παρά την ισχυρή ζήτηση και την εδραιωμένη φήμη της Χαλκιδικής, ο κλάδος φιλοξενίας αντιμετωπίζει σειρά προκλήσεων. «Η συνεχής αύξηση των τουριστών συνοδεύεται από την ανάγκη για υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και πιο εξατομικευμένες εμπειρίες. Αυτό απαιτεί επενδύσεις σε προσωπικό και εκπαίδευση. Επίσης, η σωστή διαχείριση κρατήσεων και η χρήση εργαλείων revenue management παραμένει δύσκολη υπόθεση για πολλά μικρότερα καταλύματα», πρόσθεσε ο κ. Μωυσίδης.

Αναφερόμενος επίσης στο δομικό πρόβλημα της εποχικότητας, σχολίασε ότι «η εποχικότητα του τουρισμού στη Χαλκιδική οδηγεί σε ασταθή έσοδα, δυσκολεύοντας τον προγραμματισμό και τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων όλο τον χρόνο. Παράλληλα, ο έντονος ανταγωνισμός από μεγάλες πλατφόρμες κρατήσεων και οι συνεχείς τεχνολογικές εξελίξεις, απαιτούν διαρκή ενημέρωση και ευελιξία από τους επιχειρηματίες».

Για τη φετινή τουριστική περίοδο, ο κ. Μωυσίδης εκτιμά ότι θα κινηθεί στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, όμως με περισσότερες απαιτήσεις. «Η κατάσταση φέτος απαιτεί συνεχή παρακολούθηση της ροής κρατήσεων και συχνές προσαρμογές. Δεν φτάνει πια να περιμένεις ο πελάτης να χτυπήσει την πόρτα σου. Πρέπει να είσαι ενεργός, να κάνεις διορθώσεις τιμών, να ‘’τρέχεις’’ προσφορές και να είσαι πάντα ένα βήμα μπροστά», δήλωσε ο κ. Μωυσίδης.

Όσον αφορά τις αγορές προέλευσης, δεν υπάρχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις και παραμένουν οι ίδιες με τα προηγούμενα χρόνια, με μια σημαντική αύξηση στον οδικό τουρισμό από χώρες που έχουν πρόσφατα ενταχθεί στη ζώνη Σένγκεν, δηλαδή Ρουμανία και Βουλγαρία. Παράλληλα, οι πιο δυναμικοί ξένοι επισκέπτες που επισκέπτονται σήμερα τη Χαλκιδική προέρχονται κυρίως από χώρες της Βόρειας και Κεντρικής Ευρώπης, αλλά και από τις γειτονικές βαλκανικές χώρες. «Είναι ταξιδιώτες που αναζητούν κάτι παραπάνω από μια απλή διαμονή», είπε ο κ. Μωυσίδης.

Οι νέοι επισκέπτες και το μέλλον των θεματικών προϊόντων

Ο κ. Μωυσίδης καταγράφει και μια σημαντική αλλαγή στο προφίλ των επισκεπτών. «Οι ξένοι ταξιδιώτες σήμερα δεν θέλουν απλώς μια διαμονή. Ζητούν υψηλή ποιότητα, καθαριότητα, φιλική εξυπηρέτηση και ευελιξία στις κρατήσεις τους, ώστε να μπορούν να ακυρώσουν ή να αλλάξουν χωρίς επιβαρύνσεις. Θέλουν να νιώθουν ευπρόσδεκτοι – μια ζεστή υποδοχή και ένα χαμόγελο κάνουν πάντα τη διαφορά».

Τέλος, ο ίδιος τόνισε ότι η Χαλκιδική έχει μεγάλη ανάγκη από περισσότερα θεματικά προϊόντα. «Wellness, γαστρονομία, αθλητικός τουρισμός – όλα αυτά δίνουν στα καταλύματα μια ξεχωριστή ταυτότητα και μειώνουν την εποχικότητα. Έτσι εξασφαλίζουμε μεγαλύτερη διάρκεια στη σεζόν και σταθερότητα στα έσοδα», ανέφερε ο κ. Μωυσίδης.

Η περίπτωση της Easy Hotelier δείχνει πώς μια εταιρεία που στηρίζεται σε τεχνογνωσία και συνεχή εξέλιξη μπορεί να μεταμορφώσει τον κλάδο φιλοξενίας σε έναν τουριστικό προορισμό όπως η Χαλκιδική. Με μακροπρόθεσμο όραμα, επενδύσεις στην εκπαίδευση και την τεχνολογία και με όπλο την ευελιξία, η εταιρεία φιλοδοξεί να βάλει τη σφραγίδα της σε όλη την Ελλάδα, αποδεικνύοντας ότι η επιτυχία στον τουρισμό δεν είναι θέμα τύχης, αλλά καλού σχεδιασμού και επαγγελματισμού.

Δήμητρα Τάγκα

Tελευταίες Ειδήσεις