Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Fraport και όπως δήλωσε στα Μακεδονικά Νέα ο δήμαρχος του νησιού, Θεόδωρος Τζούμας, για τον μήνα Ιούνιο καταγράφηκε άνοδος 6,8% στις αφίξεις επισκεπτών και 8,2% στον αριθμό των πτήσεων στο αεροδρόμιο της Σκιάθου.
«Σε ό,τι αφορά τον αριθμό των πτήσεων, το αεροδρόμιο της Σκιάθου καταγράφει τη μεγαλύτερη αύξηση ανάμεσα στα 14 αεροδρόμια της χώρας που διαχειρίζεται η Fraport και σε όσον αφορά στις αφίξεις των επιβατών, κατέχουμε τη δεύτερη θέση ανάμεσα στα 14 αεροδρόμια», τόνισε στα Μακεδονικά Νέα ο κ. Τζούμας.
Μεγάλη η πληρότητα στο νησί – Εκτός από Ευρώπη, επισκέπτες από Αυστραλία, Χιλή και Αμερική
Αυτήν την περίοδο, η πληρότητα στη Σκιάθο κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα, ενώ αναμένεται να εκτοξευθεί περαιτέρω τον υπόλοιπο Ιούλιο και τον Αύγουστο.
Το αεροδρόμιο της Σκιάθου «Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης» συνδέεται απευθείας με 26 πόλεις 14 χωρών της Ευρώπης, ενώ στο νησί καταφθάνουν επισκέπτες από Αμερική, Αυστραλία και Χιλή. Τις δύο πρώτες θέσεις με τους περισσότερους τουρίστες στη Σκιάθο, καταλαμβάνουν το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιταλία.
Για τη φετινή τουριστική σεζόν, η πρώτη πτήση προσγειώθηκε στη Σκιάθο στις 31 Απριλίου και η τελευταία αναμένεται στις 2 Νοεμβρίου.
Εκτός από αέρος, οι τουρίστες μπορούν να μεταβούν στη Σκιάθο και με πλοία, καθώς είναι αρκετά τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια που συνδέουν το νησί με τον Άγιο Κωνσταντίνο, το Μαντούδι, τον Βόλο και τη Θεσσαλονίκη.
Καμπάνια 500.000 ευρώ για την προβολή της Σκιάθου σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις
Ο δήμος Σκιάθος υλοποιεί ένα πλήρες πρόγραμμα για την προβολή του νησιού στην υπόλοιπη Ευρώπη, ύψους 500.000 ευρώ.
Βασίζεται κυρίως σε συνεργασίες με αεροπορικές εταιρείες και τουριστικούς οργανισμούς του εξωτερικού. Επίσης, η καμπάνια περιλαμβάνει τη διαφήμιση της Σκιάθου σε ΜΜΜ σε Στοκχόλμη, Γκέτεμποργκ, Βιέννη, Ζυρίχη, Λονδίνο και Παρίσι.
«Προσπαθούμε να κρατάμε δυναμικά την παρουσία του προορισμού σε αυτές τις πόλεις όπου έχουμε απευθείας πτήσεις», σημείωσε ο δήμαρχος Σκιάθου.
Με το βλέμμα στην επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν
Ο κ. Τζούμας εξήγησε ότι το πρόγραμμα για την τουριστική προβολή του νησιού στην Ευρώπη δεν βασίζεται στην ενίσχυση των επισκεπτών τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, καθώς οι πληρότητες εκείνο το διάστημα είναι στα ύψη.
«Εμείς κοιτάμε η προβολή μας να έχει στόχο την αύξηση της προσέλευσης μέχρι και το τέλος της τουριστικής περιόδου για την περίφημη διεύρυνση της σεζόν. Να ξεκινάμε τον Απρίλιο και να τελειώνουμε τέλος Οκτωβρίου», είπε ο κ. Τζούμας.
Η Σκιάθος είναι ένα νησί που εκτός από τις υπέροχες και πεντακάθαρες παραλίες της, διαθέτει επιπλέον δράσεις για τους επισκέπτες της. Με την ενίσχυση και προβολή αυτών των δράσεων, ο δήμος Σκιάθου στοχεύει και στη μερίδα τουριστών οι οποίοι αναζητούν την περιπέτεια μέσα από τις διακοπές τους.
«Εργαζόμαστε για την οργάνωση των μονοπατιών προκειμένου να ενισχυθεί ο περιπατητικός τουρισμός, για την αναστήλωση των μνημείων, έτσι ώστε να δημιουργήσουμε σημεία αναφοράς για τον επισκέπτη που δεν τον ενδιαφέρει ο κλασικός τρόπος διακοπών και θα αναζητήσει τις εμπειρίες. Φροντίζουμε να υπάρχει η υποδομή για όλα αυτά», κατέληξε ο δήμαρχος Σκιάθου.