REBRANDINGREBRANDING
ΑρθρογραφίαΑρθρογραφία
Μια οικονομία δεν μπαίνει στον αυτόματο -Θέλει προσήλωση στον στόχο, συνεχείς μεταρρυθμίσεις και εξωστρέφειαΚάποιοι έχουν το θράσος να επανέρχονται με το όποιο rebranding… Και το χειρότερο είναι πως νομίζουν ότι η χώρα έχει μπει στον αυτόματο και εάν έρθουν αυτοί πάλι, θα συνεχίσει η χώρα να είναι αξιόπιστη, οι επενδύσεις θα συνεχίσουν να έρχονται, οι εξαγωγές να αυξάνονται. Δυστυχώς δεν είναι έτσι. Και δεν είναι κινδυνολογία.Ιωάννης Γ. ΡουκάςΙωάννης Γ. Ρουκάς
30.10.2025 | 08:00
ΠολιτικήΠολιτική
Τσίπρας: Ο λύκος και αν γέρασε προβιά δεν αλλάζειH απόπειρα επιστροφής του Αλέξη Τσίπρα ως «ώριμου κεντρώου ηγέτη» δεν πείθει ούτε ως αφήγημα ούτε ως εναλλακτική πρόταση, διότι ο ίδιος άνθρωπος που πριν λίγα χρόνια ενσάρκωσε την πιο ακραία εκδοχή του λαϊκισμού στα χρόνια της μεταπολίτευσης σήμερα επιχειρεί να επανεμφανιστεί ως εκφραστής της ελπίδας, εκπρόσωπος της θεσμικότητας και της παράγοντας σταθερότητας, διατηρώντας όμως αναλλοίωτο το πολιτικό dna του.Χρήστος ΤσαλικίδηςΧρήστος Τσαλικίδης





