makedonikanea.gr logo
makedonikanea.gr logo

Pepco: Δυναμική επέκταση στη Βόρεια Ελλάδα με νέα καταστήματα και στρατηγικές συνεργασίες – Το αναπτυξιακό πλάνο

Ακούστε το άρθρο 8'
22.12.2025 | 08:00
Pepco: Δυναμική επέκταση στη Βόρεια Ελλάδα με νέα καταστήματα και στρατηγικές συνεργασίες – Το αναπτυξιακό πλάνο
Με σταθερά ανοδική πορεία και ισχυρά οικονομικά μεγέθη, η Pepco επιταχύνει τη στρατηγική της ανάπτυξη στην ελληνική αγορά, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη Βόρεια Ελλάδα και ειδικά στη Θεσσαλονίκη.

Η πολωνική λιανεμπορική αλυσίδα, που δραστηριοποιείται στον χώρο της ένδυσης, των ειδών σπιτιού και των καθημερινών καταναλωτικών προϊόντων, καταγράφει καλύτερες επιδόσεις από τις αρχικές προβλέψεις, με την Ελλάδα να συγκαταλέγεται πλέον στις πιο κερδοφόρες αγορές του ομίλου.

Όπως επισήμανε μιλώντας στα Μακεδονικά Νέα ο επικεφαλής ανάπτυξης της Pepco για την Ελλάδα, Κωνσταντίνος Βλάσσης, το brand έχει καταφέρει να εδραιωθεί δυναμικά, αξιοποιώντας τη θετική ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού και τη στρατηγική επιλογή επέκτασης μέσω φυσικών καταστημάτων. «Το brand name Pepco στην Ελλάδα, από την ίδρυσή του μέχρι και σήμερα, έχει εξελιχθεί αρκετά καλά και καλύτερα από ό,τι προβλεπόταν. Η Ελλάδα αποτελεί μία από τις πιο κερδοφόρες χώρες στις οποίες λειτουργούμε», είπε χαρακτηριστικά. 

Ισχυρό δίκτυο και φιλόδοξο πλάνο νέων καταστημάτων

 

Στο τέλος του οικονομικού έτους που ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2025, η Pepco αριθμούσε 52 καταστήματα σε ολόκληρη τη χώρα. Το οικονομικό έτος της εταιρείας ξεκινά την 1η Οκτωβρίου και ολοκληρώνεται στα τέλη Σεπτεμβρίου, με το τρέχον οικονομικό έτος 2026 να βρίσκεται ήδη σε φάση υλοποίησης ενός νέου, φιλόδοξου αναπτυξιακού πλάνου.

Σύμφωνα με τον κ. Βλάσση, στο πλάνο του οικονομικού έτους που λήγει τον Σεπτέμβριο του 2026 περιλαμβάνεται το άνοιγμα 20 νέων καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα. «Ήδη λειτουργούμε 52 καταστήματα και σχεδιάζονται άλλα 20 για το επόμενο οικονομικό έτος, σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας», ανέφερε, προσθέτοντας ότι για πρώτη φορά η εταιρεία εξετάζει πλέον και τη δυναμική παρουσία σε νησιωτικές περιοχές.

Βόρεια Ελλάδα και Θεσσαλονίκη στον πυρήνα της στρατηγικής

 

Η Βόρεια Ελλάδα αποτελεί βασικό πυλώνα της ανάπτυξης της Pepco. Στη Θεσσαλονίκη λειτουργούν σήμερα εννέα καταστήματα, σε περιοχές όπως η Καλαμαριά, η Πυλαία, ο Εύοσμος, οι Αμπελόκηποι, η Σταυρούπολη και η Ευκαρπία, ενώ το 2025 προστέθηκε νέο κατάστημα στην Ασπροβάλτα. Συνολικά, στην Κεντρική Μακεδονία λειτουργούν 15 καταστήματα, σε πόλεις όπως τα Νέα Μουδανιά Χαλκιδικής, οι Σέρρες, το Κιλκίς, τα Γιαννιτσά και η Βέροια.

Παράλληλα, η Pepco διαθέτει τρία καταστήματα στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη (Κομοτηνή, Σάπες, Ξάνθη) και δύο στη Δυτική Μακεδονία, σε Πτολεμαΐδα και Γρεβενά. Όπως εξήγησε στα Μακεδονικά Νέα ο κ. Βλάσσης, η Θεσσαλονίκη αποτελεί μία από τις ισχυρότερες αγορές της εταιρείας. «Το καταναλωτικό κοινό της Θεσσαλονίκης αποτελεί μεγάλο μερίδιο επισκεψιμότητας και τζίρου. Είναι μία κερδοφόρα αγορά και βασικό κομμάτι του οικονομικού μας αποτελέσματος, γι’ αυτό και υπάρχει budget για περαιτέρω ανάπτυξη στην περιοχή», τόνισε.

Από τα 20 νέα καταστήματα που προβλέπονται για το τρέχον οικονομικό έτος, τουλάχιστον δύο σχεδιάζεται να ανοίξουν στη Θεσσαλονίκη, εφόσον εντοπιστούν οι κατάλληλοι χώροι.

Περιορισμένη διαθεσιμότητα ακινήτων και ευέλικτη στρατηγική

 

Έντονο ενδιαφέρον για νέα καταστήματα υπάρχει και για πόλεις όπως η Καβάλα, η Αλεξανδρούπολη και η Δράμα. Ωστόσο, η Pepco αντιμετωπίζει προκλήσεις στη διαθεσιμότητα κατάλληλων εμπορικών χώρων. «Είναι δύσκολο να βρούμε καταστήματα στις προδιαγραφές που αναζητούμε, δηλαδή ακίνητα περίπου 500 τ.μ.», ανέφερε ο κ. Βλάσσης, εξηγώντας ότι η χαμηλή προσφορά καθορίζει και τη στρατηγική ανάπτυξης.

Για τον λόγο αυτό, η εταιρεία υιοθετεί μια ευέλικτη προσέγγιση, ανοίγοντας καταστήματα «όπου υπάρχει διαθέσιμος και κατάλληλος χώρος», ανεξαρτήτως αν πρόκειται για μεγάλα αστικά κέντρα ή περιφερειακές αγορές. Παράλληλα, εξετάζονται περιοχές σε όλη τη χώρα, από τη Βόρεια Ελλάδα και την Αθήνα έως την Πελοπόννησο και την Εύβοια, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το πρόσφατο άνοιγμα καταστήματος στη Χαλκίδα.

Στρατηγικές συνεργασίες με μεγάλους retailers

 

Η χαμηλή διαθεσιμότητα εμπορικών ακινήτων έχει οδηγήσει την Pepco στην ανάπτυξη συνεργασιών με μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου και σούπερ μάρκετ. Ήδη η εταιρεία έχει παρουσία σε όμορους χώρους με καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος και της Public, αξιοποιώντας συνέργειες που ενισχύουν την επισκεψιμότητα.

Στο πλαίσιο αυτό, έχει προγραμματιστεί το άνοιγμα νέου καταστήματος στην Καστοριά, στον ίδιο χώρο με την ΑΒ Βασιλόπουλος, στις αρχές του 2026. Παράλληλα, έχει κλείσει συμφωνία με την αλυσίδα Discount Markt για νέο κατάστημα στην Κατερίνη, επίσης σε κοινό χώρο με το σούπερ μάρκετ. «Όταν βρίσκουμε retailers που θέλουν να εγκατασταθούν μαζί με την Pepco, προχωράμε σε τέτοιες συνεργασίες», σημείωσε ο κ. Βλάσσης.

Πωλήσεις, επενδύσεις και απασχόληση

 

Η αυξημένη παρουσία της Pepco αντικατοπτρίζεται και στις πωλήσεις, οι οποίες καταγράφονται σημαντικά υψηλότερες σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Όπως δήλωσε ο επικεφαλής ανάπτυξης, η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως στον μεγαλύτερο αριθμό καταστημάτων. Παράλληλα, η εταιρεία βρίσκεται σε φάση έντονης επενδυτικής δραστηριότητας, αντλώντας κεφάλαια για τη χρηματοδότηση της επέκτασης.

Σήμερα, ο όμιλος απασχολεί περισσότερα από 250 άτομα στην Ελλάδα, με κάθε νέο κατάστημα να δημιουργεί έξι έως επτά νέες θέσεις εργασίας, ανάλογα με τον αναμενόμενο τζίρο.

Αναφορικά με το ενδεχόμενο παρουσίας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ο κ. Βλάσσης ξεκαθαρίζει ότι η στρατηγική της Pepco επικεντρώνεται κυρίως σε περιφερειακές περιοχές. Οι λόγοι είναι τόσο το μέγεθος των απαιτούμενων ακινήτων όσο και τα υψηλά ενοίκια, τα οποία σε αρκετές περιπτώσεις καθιστούν το οικονομικό μοντέλο μη βιώσιμο. Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία συνεχίζει να εξετάζει σημεία στο κέντρο, με επιφύλαξη και οικονομικά κριτήρια.

Μακροπρόθεσμος στόχος: ηγετική θέση στο λιανεμπόριο

 

Ο στρατηγικός στόχος της Pepco στην Ελλάδα είναι ξεκάθαρος: η διεύρυνση του δικτύου και η εδραίωση ως ένας από τους μεγαλύτερους retailers στη χώρα. «Θέλουμε να μεγαλώσουμε ακόμη περισσότερο και να έχουμε πάρα πολλά καταστήματα, όπως σε άλλες χώρες, για παράδειγμα στη Ρουμανία, όπου λειτουργούν περίπου 500 καταστήματα Pepco», υποστήριξε στα Μακεδονικά Νέα ο κ. Βλάσσης.

Με σταθερό επενδυτικό ρυθμό, ισχυρή παρουσία στη Βόρεια Ελλάδα και στρατηγικές συνεργασίες, η Pepco δείχνει αποφασισμένη να αξιοποιήσει πλήρως τη δυναμική της ελληνικής αγοράς τα επόμενα χρόνια.

Δήμητρα Τάγκα

Tελευταίες Ειδήσεις
Διαβάστε Περισσότερα
Έρευνα καταναλωτών Pepco: Γυναίκες οι πιο πιστοί καταναλωτές σε 18 ευρωπαϊκές χώρες
Επιχειρήσεις08.07.25 | 03:47
Έρευνα καταναλωτών Pepco: Γυναίκες οι πιο πιστοί καταναλωτές σε 18 ευρωπαϊκές χώρες