Η απόσταση καλύπτεται σε μόλις 11 λεπτά όταν για την ίδια διαδρομή με το αυτοκίνητο, χρειάζεται κανείς μισή ώρα ή και παραπάνω, ανάλογα με την κίνηση. Όμως για την επίτευξη αυτού του χρόνου των 11 λεπτών χρειάστηκαν όχι ένα ούτε δύο αλλά 11 ολόκληρα χρόνια! Αυτό επισήμανε σε πρόσφατη τηλεοπτική του συνέντευξη, ο Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Γιουτίκας, ο οποίος «κυνήγησε» με επιμονή όλα αυτά τα χρόνια την υπόθεση του Προαστιακού της Θεσσαλονίκης.
«Ήμουν παρών στις διαβουλεύσεις που τότε που ξεκίνησαν, αρχικά, επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Το 2019, μαζί με τον τότε Περιφερειάρχη και νυν Ευρωπαίο Επίτροπο, Απόστολο Τζιτζικώστα, θέσαμε το ζήτημα ως πρώτη προτεραιότητα για εμάς, στην τότε ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας. Με παρεμβάσεις μου στην Αθήνα και συναντήσεις στη Θεσσαλονίκη παρουσία τοπικών φορέων, διεκδικήσαμε τον Προαστιακό και από τις μετέπειτα ηγεσίες του Υπουργείου. Ο αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, προς τιμήν του, αντιλήφθηκε αμέσως τη σημασία του και έδρασε ακαριαία».
Πάντως ο Αντιπεριφερειάρχης δεν φαίνεται να αρκείται στην ενίσχυση των δρομολογίων του Προαστιακού, αλλά παρακολουθεί στενά όπως λέει, την υλοποίηση της δέσμευσης Κυρανάκη για την πλήρη ανάπτυξη του επέκταση του υπέργειου μέσου σταθερής τροχιάς με νέες στάσεις σε Γέφυρα και Άγιο Αθανάσιο και όχι μόνο.
Ο κ. Γιουτίκας έχει ήδη βάλει... μπρος τη διεκδίκηση ώστε να φτάσει ο Προαστιακός και σε άλλες περιοχές της Περιφέρειας! «Ήταν να μη βρει σύμμαχο στο Υπουργείο...», λένε με νόημα συνεργάτες του «φωτογραφίζοντας» προφανώς τον κ. Κυρανάκη ο οποίος έχει πατήσει... γκάζι για τη δημοπράτηση του έργου προϋπολογισμού 16 εκατ. ευρώ.









