makedonikanea.gr logo
makedonikanea.gr logo

ΑΒ Βασιλόπουλος: Ξεχώρισε στα Diversity & Inclusion Awards και Loyalty Awards με πολλαπλές διακρίσεις

Ακούστε το άρθρο 8'
17.07.2025 | 19:50
Η ΑΒ Βασιλόπουλος ξεχώρισε για τις πρωτοβουλίες και τη στρατηγική της προσέγγιση στον τομέα της διαφορετικότητας, της συμπερίληψης και της επιβράβευσης των πελατών της, λαμβάνοντας συνολικά 13 βραβεία – 3 Gold, 7 Silver και 3 Bronze – στα φετινά Loyalty Awards 2025 και στα Diversity & Inclusion (D&I).

Διακρίσεις στα Diversity & Inclusion Awards 2025

Με Silver βραβείο διακρίθηκαν τρεις σημαντικές πρωτοβουλίες:

Στην κατηγορία Retail, η υποψηφιότητα «Διαφορετικότητα και Συμπερίληψη στην ΑΒ Βασιλόπουλος» απέσπασε Silver διάκριση, αναδεικνύοντας τις στοχευμένες ενέργειες για τη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος ανοιχτού σε όλους, με ποικιλία εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εργονομικών παρεμβάσεων. Ενδεικτικά, το 75% των εργαζομένων δήλωσε ότι «η διαφορετικότητα έχει αξία στην ΑΒ».

Η πρωτοβουλία «Πρόσβαση στην Αγορά Εργασίας για Όλους-ες» διακρίθηκε αντίστοιχα στην κατηγορία «Ethnic Origin / Religion», για τη στήριξη προσφύγων και μεταναστών στην εύρεση εργασίας, σε συνεργασία με την International Rescue Committee.

Παράλληλα, στην κατηγορία «Talent Acquisition», η υποψηφιότητα «Inclusive Hiring in Action» ξεχώρισε χάρη στην έμφαση που δίνεται σε δίκαιες και συμπεριληπτικές διαδικασίες πρόσληψης, μέσω εκπαιδεύσεων, χρήσης συμπεριληπτικής γλώσσας στις αγγελίες και καθορισμένων δεικτών απόδοσης.

Η εταιρεία διακρίθηκε με Bronze βραβείο στην κατηγορία «Internal Communication & Employee Engagement» για την ενέργεια «Καμπάνιες που Ενώνουν», η οποία εστιάζει στην ενδυνάμωση των εργαζομένων και τη δημιουργία θετικών εμπειριών μέσα από εσωτερικές

δράσεις επικοινωνίας, όπως θεματικές καμπάνιες σε διεθνώς αναγνωρισμένες ημέρες και μήνες (π.χ. Ημέρα της Γυναίκας, Μήνας Υπερηφάνειας), webinars, panels, συγκεντρώνοντας χιλιάδες συμμετοχές.

Διακρίσεις στα Loyalty Awards 2025

Η AB Plus πρωταγωνίστησε με 3 Gold βραβεία:

Στην ενότητα «Best New Product / Service Loyalty Initiative», για τον καινοτόμο μηχανισμό επιβράβευσης. Στο «Best Use of Marketing Campaign» για την υποψηφιότητα «AB Plus: Βρέχει 6ευρες!» και στην κατηγορία «Best Use of CRM» για την «AB CRM – Ολιστική Ψηφιοποιημένη Εμπειρία και Προσωποποίηση με Salesforce Marketing Cloud». Η εφαρμογή προηγμένων τεχνολογιών και η στοχευμένη επικοινωνία διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση της πελατειακής εμπειρίας και στην ενδυνάμωση της σχέσης με τους καταναλωτές.

Silver διακρίσεις:

Στην κατηγορία «Best Long Term Initiative», η εταιρεία τιμήθηκε με Silver βραβείο για την υποψηφιότητα «AB Plus: Μία σταθερή αξία 28 ετών που συνεχώς εξελίσσεται», αναγνωρίζοντας τη διαχρονική καινοτομία και την προσαρμογή του προγράμματος στις ανάγκες των πελατών.

Στην ενότητα «Best Use of Rewards & Incentives», ξεχώρισε επίσης για την υποψηφιότητα «AB Plus: Επιλέγεις εσύ την επιβράβευσή σου», χάρη στη δυνατότητα που προσφέρει στους πελάτες να επιλέγουν πώς και πότε θα εξαργυρώσουν τους πόντους τους, είτε σε επιταγές έκπτωσης ή σε δωρεάν προϊόντα.

Επιπροσθέτως, στην κατηγορία Best Use of Mobile, διακρίθηκε για το «AB App: Η Απόλυτη Mobile Εμπειρία Loyalty», που προσφέρει προσωποποιημένες προσφορές, ψηφιακές επιταγές, παιχνίδια και εύκολη διαχείριση του προγράμματος από το κινητό, δημιουργώντας μια πλήρη και δυναμική mobile εμπειρία.

Στην κατηγορία Best in Omnichannel, κατέκτησε βραβείο για την «AB Plus, η Omni Channel Εμπειρία Επιβράβευσης», ως αναγνώριση της πολυδιάστατης εμπειρίας που προσφέρει στους πελάτες της, συνδυάζοντας φυσικά και ψηφιακά κανάλια για εύκολη πρόσβαση και εξατομικευμένες προσφορές.

Bronze διακρίσεις:

Στην ενότητα «Best in Retail στα Loyalty Awards 2025», το Πρόγραμμα Πιστότητας AB Plus απέσπασε Bronze βραβείο, για την εντυπωσιακή του απόδοση και τα εξαιρετικά αποτελέσματα, αναδεικνύοντας την ΑΒ Βασιλόπουλος ηγέτιδα στο loyalty marketing στην ελληνική αγορά. Τέλος, ως «Most Innovative Initiative», ξεχώρισε η υποψηφιότητα «Δίπλα στους ανθρώπους μας, με σύμμαχο την AB Plus!», αναδεικνύοντας την καινοτομία του προγράμματος που επιβραβεύει τους 12.596 εργαζομένους της με εξατομικευμένες προσφορές και ειδικά δώρα.

Tελευταίες Ειδήσεις