makedonikanea.gr logo
makedonikanea.gr logo

Η Χαλκιδική στη WTM 2025 - Σταθερή πορεία στη βρετανική αγορά

Ακούστε το άρθρο 8'
06.11.2025 | 22:15
Με σταθερά μηνύματα από τη βρετανική αγορά ολοκληρώθηκε η παρουσία του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στη διεθνή τουριστική έκθεση WTM 2025 στο Λονδίνο, όπου συμμετείχε ως συνεκθέτης στο εθνικό περίπτερο του ΕΟΤ.

Οι συναντήσεις με τους μεγάλους tour operators του Ηνωμένου Βασιλείου επιβεβαίωσαν τη συνέχιση της θετικής πορείας του προορισμού. Ο Jet2 Holidays, ο σημαντικότερος συνεργάτης της Χαλκιδικής, κατέγραψε αύξηση +9% στα πακέτα και στις αεροπορικές θέσεις για το 2025, η TUI UK σημείωσε +4%, ενώ η easyJet Holidays κινήθηκε στο +2%, οδηγώντας τον μέσο όρο του προορισμού στο +5% σε σχέση με το 2024.

Για τη σεζόν 2026, οι προκρατήσεις κινούνται μειωμένα σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Ωστόσο, η σταθερή πορεία των τελευταίων ετών και οι ισχυρές συνεργασίες που έχουν αναπτυχθεί με τη βρετανική αγορά δημιουργούν βάσιμη αισιοδοξία για τη συνέχεια.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Οργανισμός δίνει έμφαση στη διεύρυνση της αγοράς, στη διατήρηση της τουριστικής περιόδου στους 6 μήνες και την ενίσχυση της συνδεσιμότητας, με τη νέα πτήση της Jet2 από το East Midlands – που ανεβάζει σε οκτώ τις πόλεις της Βρετανίας με απευθείας πτήση προς Χαλκιδική – και τη νέα σύνδεση της easyJet από το Μπρίστολ.

Ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, Γρηγόρης Τάσιος, δήλωσε:

«Η Χαλκιδική κρατά σταθερά τη θέση της στη βρετανική αγορά, με εμπιστοσύνη και συνέπεια. Παρά τη μείωση των προκρατήσεων για το 2026, η σταθερότητα των τελευταίων ετών και οι στρατηγικές συνεργασίες μας επιτρέπουν να αισιοδοξούμε. Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για την ενίσχυση της τουριστικής περιόδου στους έξι μήνες, δίνοντας έμφαση στα άκρα της σεζόν και στις εμπειρίες που αναδεικνύουν τη Χαλκιδική πέρα από τη θάλασσα.»

«Η συμμετοχή στη WTM London επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά τον ρόλο της Χαλκιδικής ως ώριμου, σταθερού προορισμού με προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης στη βρετανική αγορά».

Tελευταίες Ειδήσεις