Με 2.700 brands, 1.000 buyers από 75 χώρες, 19.500 B2B συναντήσεις, 400 ομιλητές σε 200 συνέδρια και 700 διαπιστευμένους δημοσιογράφους, η διοργάνωση επιβεβαίωσε τον ρόλο της ως μία από τις κορυφαίες για επαγγελματίες του τουρισμού.
Ο Διευθυντής του ΤΟΧ κ. Γιώργος Μπρουτζάς μαζί με την υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων του ΤΟΧ στην Ιταλική αγορά κα Ελένη Σαρηκώστα πραγματοποίησαν σειρά στρατηγικών επαφών, ενισχύοντας την εξωστρέφεια και τη συνεργασία με βασικούς εταίρους της ιταλικής αγοράς:
- RaiPlay – Casaitalia: Παρουσίαση της Χαλκιδικής και της Κεντρικής Μακεδονίας στο πρώτο τηλεοπτικό πρόγραμμα για τους Ιταλούς του εξωτερικού, προβάλλοντας τις φυσικές ομορφιές και τη γαστρονομία της περιοχής.
- Συνάντηση με την κα. Ευφροσύνη Μήτα, Minister Counsellor for Economic & Commercial Affairs, στην Πρεσβεία μας στη Ρώμη, με επίκεντρο τη συνεργασία σε δράσεις οικονομικής και τουριστικής διπλωματίας.
- Ανανέωση της συνεργασίας με την Περιφέρεια της Τοσκάνης (Toscana Promozione Turistica) και διερεύνηση νέων συνεργασιών που θα ανακοινωθούν το επόμενο διάστημα.
- Επαφές με δημοσιογράφους και ταξιδιωτικά γραφεία, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της προβολής της Χαλκιδικής στην ιταλική αγορά.
Η Χαλκιδική καταγράφει εντυπωσιακή άνοδο στην ιταλική αγορά, καθιερώνοντας τη θέση της ανάμεσα στους δημοφιλέστερους ελληνικούς προορισμούς. Η θετική αυτή πορεία επιβεβαιώνει τη διαρκώς αυξανόμενη αναγνωρισιμότητα της Χαλκιδικής ως προορισμού ποιότητας, φιλοξενίας και αυθεντικών εμπειριών.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής τις προηγούμενες ημέρες συμμετείχε ενεργά στην εκδήλωση - συνάντηση που προωθήθηκε από τον Τουριστικό Οργανισμό της Τοσκάνης (Toscana Promozione) σε συνεργασία με τις τουριστικές αρχές της Ισπανίας, Γαλλίας, Πορτογαλίας, Μάλτας, Πολωνίας, Γκραν Κανάρια και της Ελλάδας.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στη Ρώμη στο ιστορικό Complesso Monumentale di Santo Spirito στη Sassia, στο πλαίσιο της ετήσιας Παγκόσμιας Τουριστικής Εκδήλωσης της UNESCO.
Κατά τη διάρκεια των συζητήσεων, τονίστηκαν οι προοπτικές συνεργασίας μεταξύ των μεσογειακών χωρών, με στόχο την προώθηση του πολιτιστικού τουρισμού και την ανάδειξη των μνημείων UNESCO.
Η συνάντηση αυτή αποτέλεσε ένα ουσιαστικό βήμα προς την κατεύθυνση της συνέργειας και της ενότητας των μεσογειακών λαών, που επιδιώκουν κοινές στρατηγικές ανάπτυξης βασισμένες στη φιλία, τον πολιτισμό και την ποιότητα.
Ο Πρόεδρος του ΤΟΧ κ. Γρηγόρης Τάσιος δήλωσε: «Η παρουσία μας στο Rimini και στη Ρώμη επιβεβαιώνει τη σταθερή στρατηγική της Χαλκιδικής προς την ποιοτική τουριστική ανάπτυξη, την πολυεπίπεδη εξωστρέφεια και την προώθηση συνεργασιών που ενισχύουν την εικόνα της Ελλάδας διεθνώς».