Όπως αναφέρεται σε σημερινή ανακοίνωση του ΕΕΘ, η καμπάνια αυτή, που συνδυάζει τον εορτασμό των 100 χρόνων του Επιμελητηρίου με την προώθηση των τοπικών επιχειρήσεων, καλεί τους πολίτες του Νομού Θεσσαλονίκης να στηρίξουν τις τοπικές αγορές και να προτιμήσουν προϊόντα που παράγονται στην περιοχή τους, ενισχύοντας έτσι την τοπική παραγωγή και κατανάλωση.
Το μήνυμα, που ξεκίνησε να «εκπέμπεται» από τις 13 Νοεμβρίου, συνδυάζει, σύμφωνα με το ΕΕΘ, τη δυναμική της ιστορικής μνήμης του Επιμελητηρίου και στόχο έχει να κινητοποιήσει τους πολίτες να επιλέγουν ποιοτικά τοπικά προϊόντα.
Η δράση αυτή αναδεικνύει την ουσιαστική συνεργασία μεταξύ του ΕΕΘ και του ΟΑΣΘ, η οποία, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, δεν θα μπορούσε να υλοποιηθεί χωρίς την προσωπική συμβολή του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου του ΟΑΣΘ Κώστα Ταγγίρη.
Η συνεργασία αυτή διασφαλίζει την ευρεία προβολή του μηνύματος και τη μεγιστοποίηση της εμβέλειάς του, υπογραμμίζοντας την υποστήριξη προς τους τοπικούς επαγγελματίες και την κοινωνία γενικότερα.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΕΕΘ Κυριάκος Μερελής και η διοίκηση του Επιμελητηρίου τον ευχαρίστησαν θερμά για την πολύτιμη βοήθεια και υποστήριξή του, επιβεβαιώνοντας ότι η συνεργασία μεταξύ των δύο φορέων θα συνεχιστεί και θα ενισχυθεί για το καλό της τοπικής επιχειρηματικότητας και ανάπτυξης.





