Η διοργάνωση τελεί υπό την αιγίδα του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διδακτική των Επιστημών και Σύγχρονες Τεχνολογίες» του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και του Εργαστηρίου Διδακτικής, Υπολογιστικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Μικρομαγνητισμού του Τμήματος Φυσικής του ΔΠΘ, συνεχίζοντας τη θεματική πορεία του 6ου πανελλήνιου συνεδρίου.
Η γενική θεματική του συνεδρίου είναι: «Το νέο τοπίο στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα: Προκλήσεις και προοπτικές». “Η εκπαίδευση στην χώρα μας γενικώς προοδεύει, στηριζόμενη στις άοκνες προσπάθειες χιλιάδων ανθρώπων που εργάζονται στο χώρο (εκπαιδευτικοί, πανεπιστημιακοί, φορείς εκπαίδευσης, εκδότες βιβλίων, κ.λπ.). Ασφαλώς, υπάρχουν πολλά που μπορούν να γίνουν και σε αυτά θα πρέπει να είναι εστιασμένη η προσπάθεια όλων. Σε αυτό το πλαίσιο, προσπαθούμε και εμείς να προσθέσουμε το μικρό μας λιθαράκι μέσα από δράσεις μας, όπως το Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Επιστημών μέσω Σύγχρονων Τεχνολογιών. Ευελπιστούμε η πρωτοβουλία μας να καταστεί ένας ανοικτός «τόπος» διαλόγου και διαλεκτικής, ώστε η σύνθεση να αποφέρει θετικούς καρπούς για την εκπαίδευση της χώρας μας και την κοινωνία γενικότερα», επισημαίνει ο καθηγητής του Τμήματος Φυσικής του ΔΠΘ και Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου, Βασίλης Τσιάντος.

Το 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο επιδιώκει να διεισδύσει βαθύτερα, αλλά όχι αποκλειστικά σε επιμέρους θέματα τα οποία εντάσσονται στις παρακάτω ευρύτερες θεματικές:
- Φιλοσοφία της εκπαίδευσης – κριτική σκέψη – τεχνητή νοημοσύνη
- Ποιότητα σχολικού κλίματος – εκπαιδευτικό σύστημα
Επιπλέον, στα θέματα του Συνεδρίου είναι η παρουσίαση σύγχρονων προσεγγίσεων στην εκπαιδευτική πράξη, καθώς επίσης και η ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών σε θέματα παιδαγωγικής και διδακτικής και αξιοποίησης των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών ως μέσο ενίσχυσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας αλλά και της σχέσης σχολείου και κοινωνίας.
Το Συνέδριο απευθύνεται σε: Εκπαιδευτικούς Προσχολικής Εκπαίδευσης, Εκπαιδευτικούς Α/θμιας Εκπαίδευσης, Εκπαιδευτικούς Β/θμιας Εκπαίδευσης, Μέλη ΔΕΠ και ΕΠ των ΑΕΙ, Ερευνητές της Εκπαίδευσης, Εκπαιδευτές Ενηλίκων, Υποψήφιους Διδάκτορες και Διδάκτορες, Προπτυχιακούς και Μεταπτυχιακούς Φοιτητές και Φίλους της Εκπαίδευσης.
Οι ειδικοί θεματικοί άξονες του συνεδρίου, εκτός των ανωτέρω δύο βασικών αξόνων, είναι τέσσερις: Διδακτική και Σύγχρονες Διδακτικές Καταστάσεις, Διδακτική και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών, Γενικά Θέματα Παιδαγωγικής και Διδακτικής και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών και Γενικά Επιστημονικά Θέματα.
Στο πλαίσιο αυτό, προσκαλούνται εισηγήσεις που να αφορούν έναν ή/και περισσότερους από τους προαναφερόμενες θεματικές και ειδικούς άξονες.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικές με τα είδη και τις προδιαγραφές των εργασιών, τους θεματικούς άξονες, τις καταληκτικές ημερομηνίες και γενικότερα για τη δομή και την οργάνωση του συνεδρίου, παρέχονται στην ιστοσελίδα του https://conf.dstduth.gr/ ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] & [email protected].
Χρήσιμες Ημερομηνίες
Υποβολή Περιλήψεων: 20/02/2026
Αιτήσεις Συμμετοχής Ομιλητών: 20/02/2026
Ενημέρωση Αποδοχής Περίληψης: 26/02/2026
Ανακοίνωση Προγράμματος Συνεδρίου: 22/03/2026
Αιτήσεις Συμμετοχής: 27/03/2026
Υποβολή Πλήρους Άρθρου: 22/05/2026
Ενημέρωση Αποδοχής: 20/07/2026
Έκδοση Πρακτικών: 01/08/2026






