Η έκθεση θεωρείται ως σημαντική για την πορεία των καταναλωτικών δαπανών στις ΗΠΑ, που αποτελούν μεγάλο κομμάτι της ισχυρότερης οικονομίας του κόσμου.
Η έρευνα καλύπτει πάνω από 1 τρσ. επισκέψεις σε ιστοτόπους λιανικών καταστημάτων των ΗΠΑ, όπως και 100 εκατ. διαφορετικά προϊόντα σε 18 κατηγορίες ειδών.
Η Adobe αναμένει ότι οι δαπάνες για τις γιορτές θα κορυφωθούν κατά τη διάρκεια της Cyber Week, η οποία εκτείνεται από την Ημέρα των Ευχαριστιών έως τη Δευτέρα μετά τα Χριστούγεννα, που ονομάζεται Cyber Monday.
Αυτή η πενθήμερη περίοδος αναμένεται να οδηγήσει σε αύξηση 17,2%, ή 43,7 δισεκατομμύρια δολάρια, των συνολικών online δαπανών για τις γιορτές, σύμφωνα με την Adobe, περίπου σε συμφωνία με το 17% που αντιπροσώπευε η περίοδος αυτή την περσινή περίοδο των γιορτών.
Τα επίπεδα εκπτώσεων θα είναι περίπου παρόμοια με αυτά της περσινής εορταστικής περιόδου, προβλέπει η Adobe, με ελαφρώς χαμηλότερες εκπτώσεις σε ορισμένες κατηγορίες.
Για παράδειγμα, οι εκπτώσεις στα ηλεκτρονικά είδη αναμένεται να φτάσουν το 28% της αναγραφόμενης τιμής, σε σύγκριση με το 30,1% την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Η Adobe αναμένει ότι τα παιχνίδια θα έχουν έκπτωση 27%, σε σύγκριση με το 28% την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Οι κινητές συσκευές θα είναι ο κύριος μοχλός για τις online αγορές, σύμφωνα με την Adobe, η οποία αναμένει ότι οι αγορές για τις γιορτές που θα γίνουν από κινητές συσκευές θα αντιπροσωπεύουν το 56,1% των online δαπανών σε σύγκριση με τους επιτραπέζιους υπολογιστές. Πρόκειται για μια σημαντική αύξηση σε σχέση με το 40% των online δαπανών που αντιπροσώπευαν οι κινητές συσκευές κατά τη διάρκεια της περιόδου των γιορτών του 2020.