Η εταιρεία επισημαίνει ότι το Gmail θα συνεχίσει να εμφανίζει τις παραδόσεις που αναμένεται να φτάσουν μέσα στις επόμενες 24 ώρες στην κορυφή των εισερχομένων. Η νέα καρτέλα απλώς συγκεντρώνει όλες τις πληροφορίες αγορών σε μια ενιαία προβολή.
Η ενημέρωση αυτή βασίζεται στη λειτουργία παρακολούθησης δεμάτων που λανσαρίστηκε το 2022, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν τις επερχόμενες παραδόσεις τους απευθείας από τα εισερχόμενα, χωρίς να χρειάζεται να μεταβούν στον ιστότοπο της εκάστοτε μεταφορικής εταιρείας.
Η Google σημειώνει ότι η νέα λειτουργία θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη κατά την περίοδο των εορτών, καθώς, σύμφωνα με τις προβλέψεις της PwC για την εορταστική περίοδο του 2025, το 39% των συνολικών προγραμματισμένων δαπανών για δώρα θα πραγματοποιηθεί μέσα στο πενθήμερο μεταξύ της Ημέρας των Ευχαριστιών και της Cyber Monday. Η νέα καρτέλα θα βοηθήσει τους χρήστες να παρακολουθούν όλες αυτές τις αποστολές πιο αποτελεσματικά.
Η λειτουργία ξεκινά να διατίθεται από σήμερα, σε κινητές συσκευές και στον ιστό, για χρήστες σε όλο τον κόσμο που έχουν προσωπικούς λογαριασμούς Google.
Παράλληλα, η Google ανακοίνωσε ότι ανανεώνει την κατηγορία «Προωθήσεις» στο Gmail, ώστε οι χρήστες να μπορούν να ταξινομούν τα προωθητικά μηνύματα με βάση τα «πιο σχετικά». Η εταιρεία αναφέρει ότι αυτό θα διευκολύνει τους χρήστες να βλέπουν πρώτοι τις προσφορές από τα αγαπημένα τους brands. Επιπλέον, η Gmail θα υπενθυμίζει στους χρήστες επερχόμενες προσφορές και έγκαιρες εκπτώσεις.
Η συγκεκριμένη αναβάθμιση θα αρχίσει να διατίθεται μέσα στις επόμενες εβδομάδες, σε κινητές συσκευές, για χρήστες με προσωπικούς λογαριασμούς Google.