makedonikanea.gr logo
makedonikanea.gr logo
ΙΕΛΚΑΙΕΛΚΑ
article image
ΟικονομίαΟικονομία
Δύσκολες οι διακοπές για τους Έλληνες - 69% κάτω η προσέλευση στη ΧαλκιδικήΔύσκολη υπόθεση αποδεικνύονται οι διακοπές φέτος για τους Έλληνες, καθώς το «κουρασμένο» πορτοφόλι των νοικοκυριών δεν επιτρέπει αποδράσεις...  άλλων ετών. Το γεγονός αυτό έρχεται να επιβεβαιώσει πλήθος ερευνών και μελετών, ενώ ακόμη και παραδοσιακοί τουριστικοί προορισμοί υψηλής προτίμησης όπως η Χαλκιδική, δέχονται πλήγμα.
article image02.08.2025 | 08:00
article image
Λ. ΚΙΟΣΕΣ - Γ. ΠΗΛΙΔΗΣ
Τρόφιμα: Πώς αλλάζει τις καταναλωτικές συνήθειες η ακρίβεια – Τι λένε εκπρόσωποι του ΙΕΛΚΑ και των μικρομεσαίων σούπερ μάρκετΤις αγοραστικές τους συνήθειες προσαρμόζουν οι καταναλωτές στη Θεσσαλονίκη εξαιτίας του αυξημένου κόστους ζωής, επιλέγοντας φθηνότερα προϊόντα και μειωμένες ποσότητες. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η αγορά τροφίμων θα σημειώσει οριακή αύξηση 0,8% το πρώτο εξάμηνο του 2025, ενώ ορισμένα σούπερ μάρκετ προβλέπουν μείωση εσόδων. Η επιλογή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και οι προσφορές γίνονται βασικοί παράγοντες στην απόφαση των αγοραστών. Αυξάνονται οι πωλήσεις κοτόπουλου, ενώ παράλληλα παρατηρείται ανάπτυξη μικρομεσαίων σούπερ μάρκετ και καταστημάτων γειτονιάς που προσφέρουν άμεση εξυπηρέτηση. Ο κλάδος των μικρομεσαίων καταστημάτων αντιμετωπίζει πίεση, αλλά εξακολουθεί να διατηρεί σταθερό τζίρο.