Αναπτυξιακή ΘεσσαλονίκηςΑναπτυξιακή Θεσσαλονίκης
ΟικονομίαΟικονομία
Γιατί δεν αυξάνονται τα επισκέψιμα οινοποιεία στην Ελλάδα – Το στοίχημα της Θεσσαλονίκης και η ανάγκη βιώσιμης στρατηγικήςΠαρά τη δυναμική που παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια ο οινοτουρισμός στην Ελλάδα, τα επίσημα επισκέψιμα οινοποιεία που φέρουν το σχετικό Σήμα του Υπουργείου Τουρισμού παραμένουν δραματικά λίγα με μόλις 70 σε σύνολο 658 καταγεγραμμένων οινοποιείων στις περιοχές των 22 εταίρων του Διατοπικού Σχεδίου Συνεργασίας «Οργάνωση και Προβολή του Οινοτουρισμού», που υλοποιείται στο πλαίσιο του CLLD/LEADER με συντονίστρια την Αναπτυξιακή Θεσσαλονίκης (ΑΝΕΘ), καλύπτοντας το 50% του συνόλου των ελληνικών οινοποιείων.Δήμητρα ΤάγκαΔήμητρα Τάγκα
04.08.2025 | 08:00
ΟικονομίαΟικονομία
Μακεδονική Κουζίνα: Μοχλός τουριστικής και οικονομικής ανάπτυξης–Το σχέδιο που ενώνει γαστρονομία και επιχειρηματικότητα Η Μακεδονία επενδύει δυναμικά στη γαστρονομία ως εργαλείο τουριστικής και οικονομικής ανάπτυξης, θέτοντας στο επίκεντρο την αυθεντικότητα της τοπικής κουζίνας και των προϊόντων της. Με στρατηγικές παρεμβάσεις που συνδέουν την αγροτική παραγωγή με την τουριστική εμπειρία, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας επιδιώκει να τοποθετηθεί στον παγκόσμιο γαστρονομικό χάρτη.
Δήμητρα ΤάγκαΔήμητρα Τάγκα