Στο επίκεντρο της εκδήλωσης βρέθηκαν η στρατηγική ανάπτυξης του Ομίλου στην Ελλάδα, τα σχέδια επέκτασης στη Βόρεια Ελλάδα με νέο ξενοδοχείο στη Χαλκιδική και οι προοπτικές της Θεσσαλονίκης ως city break προορισμός τεσσάρων εποχών.
Τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν παρουσία του Δημάρχου Θεσσαλονίκης Στέλιου Αγγελούδη, ο οποίος υπογράμμισε την ανοδική τουριστική πορεία της πόλης και την ανάγκη στοχευμένης εξωστρέφειας ενώ την αξία της επένδυσης και τη στρατηγική του Ομίλου παρουσίασαν ο Διευθύνων Σύμβουλος της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean Ρόνι Αλόνι, η Διευθύντρια Πωλήσεων και Μάρκετινγκ Andrie Kleanthous – Demosthenous και ο γενικός διευθυντής του ξενοδοχείου Κωνσταντίνος Ιωαννίδης.

Ένα ξενοδοχείο–εμπειρία στην καρδιά των Λαδάδικων
Το NYX Hotel Thessaloniki άνοιξε επισήμως τις πόρτες του την 1η Σεπτεμβρίου 2025, διαθέτοντας 130 δωμάτια και σουίτες, πλήρως εξοπλισμένα με smart TVs, USB ports και υψηλής ταχύτητας Wi-Fi. Οι κοινόχρηστοι χώροι περιλαμβάνουν lounge bar και εστιατόριο urban αισθητικής, γυμναστήριο, business lounge, co-working υποδομές και αίθουσες συνεδρίων, ανταποκρινόμενες στις ανάγκες τόσο του leisure όσο και του business ταξιδιώτη.
Το ξενοδοχείο απασχολεί ήδη 70 εργαζομένους, με το 70% του προσωπικού να είναι γυναίκες, στοιχείο που, όπως επεσήμανε η διεύθυνση, αποτελεί στρατηγική επιλογή κοινωνικής ενδυνάμωσης.
Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή, το NYX ήθελε να διαφοροποιηθεί από την πρώτη στιγμή. «Δεν θέλαμε ένα ακόμα ξενοδοχείο. Θέλαμε έναν ανοιχτό χώρο, ζεστό, φιλόξενο για όλους. Μια εμπειρία που λειτουργεί ως πύλη σύνδεσης με την πόλη», τόνισε ο κ. Ιωαννίδης, εξηγώντας ότι οι χώροι του ξενοδοχείου λειτουργούν για όλους, κατοίκους και επισκέπτες, δημιουργώντας μια νέα αστική σφαίρα συνάντησης.
Ο ίδιος σημείωσε πως σε μόλις δύο μήνες λειτουργίας το ξενοδοχείο έγινε «σημείο αναφοράς στην αγορά της Θεσσαλονίκης», προσθέτοντας ότι η επένδυση άλλαξε ολόκληρη την εικόνα του οικοδομικού τετραγώνου: «Πήρε όλη η περιοχή μια πνοή. Ο χώρος φωτίστηκε, καθαρίστηκε, απέκτησε ενέργεια. Συμβάλλουμε ουσιαστικά στην τοπική κοινωνία».

100% πληρότητα τα Σαββατοκύριακα – Διεθνές brand με ισχυρό αποτύπωμα
Την εντυπωσιακή πρώτη εικόνα επιβεβαίωσε και η κα Andrie Kleanthous – Demosthenous. «Η Θεσσαλονίκη είναι ο ορισμός του NYX», ανέφερε χαρακτηριστικά, αποκαλύπτοντας πως από την πρώτη μέρα λειτουργίας, κάθε Παρασκευή και Σάββατο οι πληρότητες φτάνουν το 100%, ενώ τις καθημερινές κινούνται σταθερά στο 70–80%.
Η ίδια εξήγησε ότι η επιλογή της Θεσσαλονίκης ήταν πλήρως συνειδητή. «Δεν επιλέξαμε τυχαία τη Θεσσαλονίκη για το δεύτερο NYX στην Ελλάδα. Είναι μια πόλη με αυθεντικό χαρακτήρα, νεανική ενέργεια, πολιτιστικό παλμό και μια αναπτυσσόμενη τουριστική σκηνή», δήλωσε.

Παρουσιάζοντας το προφίλ και την εξωστρέφεια του brand, η κ. Kleanthous τόνισε ότι ο Όμιλος Fattal αριθμεί περισσότερα από 300 ξενοδοχεία σε 21 χώρες. Στη Μεσόγειο η Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean διαχειρίζεται συνολικά 11 ξενοδοχεία (7 στην Κύπρο, 4 στην Ελλάδα) και έως το 2026 ο αριθμός αυτός θα φτάσει τα 15 ξενοδοχεία.
Ιδιαίτερη μνεία έκανε στο πολυσύνθετο μίγμα επισκεπτών της Θεσσαλονίκης. Από τους city break ταξιδιώτες των Βαλκανίων και τους Τούρκους που επιστρέφουν ξανά και ξανά, μέχρι τους Ισραηλινούς με βαθιά συναισθηματική σύνδεση με την πόλη, τους Γερμανούς ταξιδιώτες για δουλειά και αναψυχή, τους Βρετανούς που έρχονται για πολιτισμό ή για να επισκεφτούν φοιτητές, αλλά και τους Ιταλούς, Γάλλους, Ισπανούς και φυσικά τους Έλληνες.
Στόχος, όπως είπε, είναι το NYX να παραμείνει «ένα ανοιχτό ξενοδοχείο για όλους», ενισχύοντας συνεργασίες με την τοπική δημιουργική σκηνή, ανοικτές εκθέσεις τέχνης, ειδικά activations και νέες εμπειρίες που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με το διεθνές δίκτυο φιλοξενίας.
Η στρατηγική του Ομίλου: Η Θεσσαλονίκη στο κέντρο της επενδυτικής επέκτασης
Από την πλευρά του ο κ. Αλόνι ξεκαθάρισε ότι η Θεσσαλονίκη αποτελεί βασικό άξονα της ανάπτυξης του Ομίλου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. «Η Θεσσαλονίκη έχει πολλά να προσφέρει. Δεν είναι απλώς ένα ξενοδοχείο το NYX – είναι μια εμπειρία για εμάς», δήλωσε. Θυμήθηκε, μάλιστα, πως όταν το project σχεδιάστηκε, το κτήριο στην είσοδο των Λαδάδικων ήταν χώρος στάθμευσης: «Με ρωτούσαν: είσαι τρελός; Θα κάνεις ξενοδοχείο εδώ; Και είπα ναι – και σήμερα βλέπουμε το αποτέλεσμα».
Ο κ. Αλόνι ανακοίνωσε επίσης ότι ο Όμιλος έχει ήδη αγοράσει ένα πεντάστερο ξενοδοχείο στη Χαλκιδική, το οποίο θα ανοίξει το 2026, ενώ άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο για επιπλέον επενδύσεις στη Θεσσαλονίκη.
«Σκεφτόμαστε να συνδυάσουμε το city break της Θεσσαλονίκης με το resort της Χαλκιδικής. Αν βρούμε την κατάλληλη επιλογή, θα προχωρήσουμε σε νέα ξενοδοχεία στην πόλη», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η συνολική στρατηγική του Ομίλου περιλαμβάνει την ανάπτυξη ενός δικτύου ξενοδοχείων σε βασικές πόλεις και μεγάλα νησιά της Ελλάδας, με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας του σε μια αγορά που, όπως είπε, «ταιριάζει απόλυτα στην ταυτότητα της εταιρείας».
Δήμαρχος Θεσσαλονίκης: «Η πόλη έχει ατελείωτα πλεονεκτήματα – στοχεύουμε σε νέες αγορές»
Κατά τη διάρκεια των εγκαινίων, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης εστίασε στη δυναμική που έχει αποκτήσει η πόλη στον διεθνή τουριστικό χάρτη.
«Η Θεσσαλονίκη βρίσκεται σε ανοδική τροχιά ανάδειξης του τουριστικού της πλεονεκτήματος. Έχει πολλά ακόμη να δώσει στο τουριστικό της προϊόν», δήλωσε, επισημαίνοντας την ανάγκη για ποιοτικό τουρισμό και στρατηγικές συμμαχίες.
Ο κ. Αγγελούδης υπογράμμισε ακόμη την ανάγκη για διεύρυνση αγορών, τη σημασία προσέλκυσης επισκεπτών από την Αμερική με απευθείας αεροπορικές συνδέσεις τα επόμενα χρόνια, το γεγονός ότι 220.000 Αμερικανοί επισκέφθηκαν τη Θεσσαλονίκη το 2025, τη φιλοδοξία του Δήμου να δημιουργεί «κάθε δύο μήνες ένα νέο φεστιβάλ» για ενίσχυση του πυλώνα του city break.
Η πόλη βλέπει επενδύσεις όπως το NYX ως καταλύτη για την αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας του κέντρου και τη συνδιαμόρφωση ενός αστικού περιβάλλοντος υψηλής αισθητικής και εξυπηρέτησης.

Το brand NYX και η διεθνής του ταυτότητα
Το NYX Hotel Thessaloniki εντάσσεται στο διεθνές portfolio του Ομίλου Fattal Hotel, το οποίο περιλαμβάνει πέντε brands: Leonardo Hotels, Leonardo Royal, Leonardo Boutique, Leonardo Limited Edition και το lifestyle brand NYX Hotels.
Ο Όμιλος Fattal αριθμεί πάνω από 300 ξενοδοχεία σε 21 χώρες, ενώ τα ξενοδοχεία NYX αποτελούν από τα πιο χαρακτηριστικά του concept "urban lifestyle".
Με το νέο ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων στη Θεσσαλονίκη αλλά και το πεντάστερο που ανοίγει στη Χαλκιδική το 2026, ο Όμιλος ενισχύει περαιτέρω την παρουσία του στην Ελλάδα, όπου πλέον διαθέτει πέντε ξενοδοχεία.
Το NYX Hotel Thessaloniki είναι ένας ολοκληρωμένος πυλώνας αστικής ανανέωσης και ένας νέος πόλος lifestyle εμπειριών που συνδέεται οργανικά με τον σύγχρονο χαρακτήρα της Θεσσαλονίκης. Με υψηλές πληρότητες, ενεργή ενσωμάτωση στην τοπική κοινωνία, συνεργασίες με δημιουργούς, και σχέδια για περαιτέρω επενδύσεις στη Βόρεια Ελλάδα, ο Όμιλος Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean επισημοποιεί την παρουσία του σε μια πόλη που αναδεικνύεται –όπως τονίστηκε στα εγκαίνια– σε έναν από τους πιο ενδιαφέροντες city break προορισμούς της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.






