makedonikanea.gr logo
makedonikanea.gr logo

Miele: Εγκαινίασε το νέο Miele Experience Center στη Θεσσαλονίκη – Διψήφια ανάπτυξη και ενίσχυση της παρουσίας της στη Β. Ελλάδα

Ακούστε το άρθρο 8'
16.10.2025 | 20:01
Το ανακαινισμένο Miele Experience Center στη Θεσσαλονίκη, στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Όλγας 194, εγκαινίασε η Miele Hellas σηματοδοτώντας ένα νέο κεφάλαιο στην παρουσία της εταιρείας στη Βόρεια Ελλάδα.

Σε έναν χώρο υψηλής αισθητικής, όπου η ποιότητα, η λειτουργικότητα και ο σύγχρονος σχεδιασμός συνδυάζονται με την εμπειρία Miele, το νέο κατάστημα αποτελεί πρότυπο σημείο επαφής με το κοινό και μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας στη ΝΑ Ευρώπη.

Το 2025 προμηνύεται χρονιά-ορόσημο για τη Miele Hellas, η οποία στοχεύει σε διψήφια ανάπτυξη 11%-13%, με τον κύκλο εργασιών να υπερβαίνει τα 45 εκατ. ευρώ, ενώ με τις νέες χώρες που προστέθηκαν στο δίκτυό της (όπως η Σλοβενία και η Κροατία) ο τζίρος αναμένεται να κινηθεί ακόμη υψηλότερα. Η εταιρεία, που συμπληρώνει 54 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, διαθέτει σήμερα πέντε ιδιόκτητα καταστήματα – τέσσερα στην Αθήνα και ένα στη Θεσσαλονίκη – και εξετάζει την πιθανότητα δημιουργίας δεύτερου σημείου στην πόλη μέσα στην επόμενη τριετία.

Νέο κεφάλαιο για τη Miele στη Θεσσαλονίκη

 

Το νέο Miele Experience Center είναι ένας χώρος 140 τ.μ., σχεδιασμένος να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία γύρω από τον κόσμο της Miele. Περιλαμβάνει πλήρη γκάμα οικιακών συσκευών, ειδικά corners αφιερωμένα στη βιωσιμότητα και την καινοτομία, καθώς και active κουζίνες για ζωντανές μαγειρικές εμπειρίες.

«Η Θεσσαλονίκη αποτελεί κομβικό σταθμό στη στρατηγική ανάπτυξης της Miele στην Ελλάδα. Η ανακαίνιση του καταστήματος δεν είναι απλώς μια εμπορική κίνηση, αλλά μια στρατηγική επένδυση που υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας για μακροπρόθεσμη παρουσία στην περιοχή», τόνισε στα Μακεδονικά Νέα ο Θάνος Κυριαζής, Διευθύνων Σύμβουλος του Miele Cluster Adria Aegean (CAA).

Η αγορά της Βόρειας Ελλάδας έχει για τη Miele ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς παρουσιάζει ένα υψηλό ποσοστό συμμετοχής στις συνολικές πωλήσεις και έντονη πίστη στο brand.

Σύμφωνα με τον κ. Κυριαζή, «ο Θεσσαλονικιός καταναλωτής είναι απαιτητικός, με υψηλές προσδοκίες και έμφαση στη λεπτομέρεια. Αναζητά την ποιότητα και την ανθεκτικότητα, αλλά είναι και προσεκτικός στις δαπάνες του, αξιολογώντας κάθε αγορά με βάση τη μακροχρόνια αξία».

Ισχυρή παρουσία και δίκτυο συνεργατών στη Βόρεια Ελλάδα

 

Η Miele Hellas ενισχύει δυναμικά τη θέση της στη Βόρεια Ελλάδα, καθώς πέρα από το ιδιόκτητο κατάστημα της Θεσσαλονίκης διαθέτει παρουσία σε 95 επιλεγμένα σημεία συνεργατών σε όλους τους νομούς της περιοχής. Η στρατηγική επιλογή της εταιρείας είναι να βρίσκεται κοντά στον καταναλωτή όχι μόνο μέσω του δικτύου διανομής, αλλά και μέσα από χώρους εμπειρίας όπου το κοινό μπορεί να γνωρίσει στην πράξη τη φιλοσοφία της Miele.

Η γεωγραφική θέση της Θεσσαλονίκης, στο σταυροδρόμι των Βαλκανίων, καθιστά την πόλη ιδανικό σημείο αναφοράς για τη δραστηριότητα της Miele στην ευρύτερη περιοχή. Η εταιρεία διατηρεί γραφεία με πάνω από 15 εργαζομένους στη Θεσσαλονίκη, καθιστώντας την επιχειρησιακό κόμβο στο πλαίσιο του νέου Miele Cluster Adria Aegean, το οποίο ενώνει τις αγορές Ελλάδας, Κύπρου, Αλβανίας, Βόρειας Μακεδονίας, Κοσόβου, Σλοβενίας, Κροατίας και Βοσνίας.

«Η Θεσσαλονίκη μπορεί να διαδραματίσει ακόμη πιο ενεργό ρόλο ως φυσική “γέφυρα” ανάμεσα στις αγορές του Αιγαίου και των Βαλκανίων», σημείωσε ο κ. Κυριαζής, υπογραμμίζοντας τη στρατηγική σημασία της πόλης για την ανάπτυξη της Miele στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Μερίδια αγοράς και ανάπτυξη

 

Το brand Miele κατέχει ιδιαίτερα ισχυρή θέση στην ελληνική αγορά, με μερίδιο από 20% έως 40% ανάλογα με την κατηγορία λευκών συσκευών. Στην κατηγορία δε της σκούπας το μερίδιο της ξεπερνά το 40% ενώ η αξία του μεριδίου της εταιρείας στο σύνολο της αγοράς ανέρχεται σε 4,2%, με το μεγαλύτερο επιμέρους μερίδιο να αφορά τις ηλεκτρικές σκούπες (10%). Στόχος μάλιστα της εταιρείας, κατά τον κ. Κυριαζή, είναι να αυξηθεί το μερίδιο αξίας στο 10% έως το 2030.

Το 2024 η Miele κατέγραψε 9,5% ανάπτυξη, και για πρώτη φορά ο τζίρος της ξεπέρασε τα 40 εκατ. ευρώ σε Ελλάδα και Κύπρο.

Η Miele Hellas αποτελεί πλέον το κέντρο συντονισμού της εταιρείας για οκτώ χώρες της ΝΑ Ευρώπης, αναλαμβάνοντας την υποστήριξη και ανάπτυξη των καταστημάτων και δραστηριοτήτων τους. Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη που αναβαθμίζει τη θέση της Ελλάδας στον παγκόσμιο χάρτη της Miele, επιβεβαιώνοντας την εμπιστοσύνη του Ομίλου στη δυναμική και την τεχνογνωσία της ελληνικής θυγατρικής.

Καινοτομία, βιωσιμότητα και Τεχνητή Νοημοσύνη

 

Η Miele συνεχίζει να επενδύει σε προϊόντα βιωσιμότητας και εξοικονόμησης πόρων, αναπτύσσοντας πλυντήρια πιάτων ενεργειακής κλάσης Α, τεχνολογίες με μειωμένη κατανάλωση νερού και ενέργειας, και έξυπνα αυτόματα προγράμματα που προσαρμόζονται στις συνήθειες του χρήστη.

Όλες οι συσκευές δοκιμάζονται για 20 χρόνια χρήσης, μειώνοντας την ανάγκη αντικατάστασης. «Με αυτόν τον τρόπο ανταποκρινόμαστε όχι μόνο στις απαιτήσεις των καταναλωτών για βιώσιμες λύσεις, αλλά και σε μια πραγματική ευθύνη απέναντι στο περιβάλλον και τις επόμενες γενιές», δήλωσε ο κ. Κυριαζής.

Παράλληλα, η εταιρεία ενσωματώνει Τεχνητή Νοημοσύνη στις νέες συσκευές της. Ήδη εφαρμόζονται λειτουργίες που προσαρμόζουν αυτόματα την κατανάλωση ενέργειας και νερού, ενώ το 2026 θα παρουσιαστεί το Miele M Sense, ένα σύστημα που θα επιτρέπει την «επικοινωνία» μεταξύ σκευών και εστιών, ρυθμίζοντας τη θερμοκρασία για αποφυγή υπερχειλίσεων ή καψιμάτων.

«Μελετάμε πώς το AI μπορεί να φέρει ακόμη πιο προσωποποιημένες εμπειρίες, με στόχο τη διευκόλυνση της καθημερινότητας και τη βιωσιμότητα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κυριαζής.

«Immer Besser»: Πάντα καλύτερα

 

Η φιλοσοφία της Miele συνοψίζεται στη φράση «Immer Besser» – πάντα καλύτερα. Όπως υπογράμμισε ο κ. Κυριαζής, «θέλουμε να κάνουμε την καθημερινότητα των ανθρώπων πιο εύκολη με συνεχώς καλύτερα προϊόντα και να δημιουργούμε μοναδικές εμπειρίες για τους πελάτες μας».

Η Miele Hellas σχεδιάζει να συνεχίσει την επέκταση του δικτύου της με 1-2 νέα καταστήματα το χρόνο σε επιλεγμένα σημεία της Ελλάδας, ενώ μέχρι το 2030 προβλέπεται να διατηρεί διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης, με τη Βόρεια Ελλάδα να αποτελεί κεντρικό πυλώνα αυτής της πορείας.

Με την ανακαίνιση του καταστήματος στη Θεσσαλονίκη, τη συνεχή επένδυση στην καινοτομία και την αφοσίωση στη βιωσιμότητα, η Miele επιβεβαιώνει τη στρατηγική της επιλογή: να επενδύει στην ποιοτική εμπειρία, τη μακροχρόνια αξία και την ανθρώπινη σχέση με τον πελάτη.

Δήμητρα Τάγκα

Tελευταίες Ειδήσεις