Η σημαντική αυτή αναγνώριση επιβεβαιώνει τη σταθερή δέσμευση της εταιρείας στην ποιότητα, τη βιωσιμότητα, την καινοτομία, την αναβαθμισμένη παροχή υπηρεσιών σε όλα τα επίπεδα και την αριστεία σε κάθε πτυχή της δραστηριότητάς της.
Παράλληλα, η METRO έλαβε 21 ακόμα βραβεία (13 Gold, 5 Silver και 3 Bronze), ξεχωρίζοντας σε ένα ευρύ φάσμα κατηγοριών που καλύπτουν την επιχειρησιακή αριστεία, τη βιώσιμη ανάπτυξη, το marketing και την εταιρική υπευθυνότητα.
Κατά την παρουσία τους στις απονομές των βραβείων ο Δημήτρης Κοντός, Γενικός Επιχειρησιακός Διευθυντής της METRO, ανέφερε: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για αυτή τη σημαντική στιγμή της εταιρείας. Οι διακρίσεις αυτές ανήκουν σε όλους τους ανθρώπους της METRO, που με πάθος, επαγγελματισμό και πίστη στις αξίες μας, εργάζονται καθημερινά για να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία αγορών.Το βραβείο “Retailer of the Year” μας γεμίζει χαρά, αλλά και ευθύνη να συνεχίσουμε με την ίδια αφοσίωση και δημιουργικότητα.»
Με GOLD διακρίθηκαν:
- «My market Local» στηνκατηγορία:Δίκτυο Franchising
- «Ποιοτικός Έλεγχος»στην κατηγορία: Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας και Υγιεινής
- «Υπηρεσία Speedy: Η λύση στην ταχεία παράδοση από τα My market»στην κατηγορία: Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα / Last Mile Delivery
- «Οι δράσεις και το πλάνο της METRO προς την ενεργειακή ουδετερότητα»στην κατηγορία: Αποτελεσματική Ενεργειακή Διαχείριση
- «MymarketFests 2024»στην κατηγορία: Αποτελεσματικές Προωθητικές Ενέργειες
- «CRM marketing campaigns & automations»στηνκατηγορία: Direct Διαφήμιση&Προώθηση
- «Η στρατηγική των My market σε TikTok & META»στην κατηγορία: Στρατηγική Social Media
- «My market και Wolt, μία στρατηγική συνεργασία στο Quick Commerce»στην κατηγορία: Omni channel καινοτομίες
- «Η πορεία της METRO προς την Ενεργειακή Ουδετερότητα»στην κατηγορία:Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον
- «Ακαδημία Στελεχών σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας»στην κατηγορία: Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού
- «Η ανάπτυξη της πρωτοβουλίας MymarketLocal»στην κατηγορία: Δίκτυο S/MFranchisingConvenience
- «Ένα πρότυπο που εμπνέει καινοτομία, εμπειρία και εκπαίδευση στο MymarketLocal»στην κατηγορία: Πρότυπο Κατάστημα Convenience Τροφίμων
- «Ολοκληρωμένη υποστήριξη των franchisees από τα My market Local»στην κατηγορία: Υποστήριξη (τεχνική, οργανωσιακή, προμηθευτική) των Καταστημάτων Convenience
Με SILVER διακρίθηκαν:
- «Από το Κέντρο Διανομής στο Ράφι: Το In-House TMS της METRO»στην κατηγορία: Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα / Last Mile Delivery
- «Ενοποιημένο Customer Care σε φυσικά καταστήματα και online»στην κατηγορία: Εξυπηρέτηση Πελατών & Προγράμματα Loyalty
- «Μετασχηματίζοντας τις Πωλήσεις μέσω AI-powered Recommendation System»στηνκατηγορία: Big Data & Marketing Analytics
- «Η πρωτοβουλία λανσαρίσματος της σειράς παγωτών MyGustoDolcettoMio»στην κατηγορία:PrivateLabel (Προϊόντα / Σειρές PL)
- «Δωρεά και ανακύκλωση ρούχων από τα My market και το SKIP σε συνεργασία με Fabric Republic»στην κατηγορία: Κοινές Ενέργειες CSR
Με BRONZE διακρίθηκαν:
- «My market Saver Pass: Η λύση στα μεταφορικά»στην κατηγορία: Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα / Last Mile Delivery
- «Γεύμα προσφοράς My market. Μαζί, τρέφουμε χαμόγελα»στην κατηγορία:Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) - Άνθρωπος
- «Fests με προμηθευτές»στην κατηγορία: Κοινές Προωθητικές Ενέργειες