Η διευρυμένη γκάμα προϊόντων που μετρά 700 κωδικούς ενισχύεται περεταίρω με νέα πρωτοποριακά προϊόντα σε διάφορα σχήματα, μεγέθη, είδη ζυμών και αλμυρών και γλυκών γεμίσεων.
Στο φιλόξενο περίπτερο της το ενδιαφέρον κέντρισε και αποτέλεσαν πόλο έλξης για τους διεθνείς επισκέπτες.
- η εμπλουτισμένη προϊοντική σειρά των ατομικών ρολών με νέες γεύσεις
- τα φρουτένια αρωματικά Mini Strudel
Επιπλέον, είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν το νέο international brand της εταιρείας, την Elzymi το οποίο δημιουργήθηκε με σκοπό να καλύψει τις διαφορετικές ανάγκες των αγορών του εξωτερικού και βρίσκεται ήδη σε μεγάλους retailers στην αγορά του Καναδά και της Ευρώπης. Το νέο brand περιλαμβάνει παραδοσιακές ελληνικές γεύσεις που αναδεικνύουν τον ελληνικό διατροφικό πλούτο.
Η παγκόσμια επέκταση της εταιρείας αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης της Μιχαήλ Αραμπατζής Α.Β.Ε.Ε. και η παρουσία της στην Anuga συμβάλει στην εξωστρέφεια και την ανάπτυξη της στις διεθνείς αγορές. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν σημαντικές εμπορικές επαφές με υπάρχοντες συνεργάτες και ταυτόχρονα ουσιαστικές συζητήσεις με νέους πελάτες με στόχο τη διεύρυνση της παρουσίας της σε νέες αγορές.