Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Οργανισμού «η λεωφορειακή γραμμή Μ1, η οποία δημιουργήθηκε και λειτούργησε κατά μήκος του νοητού άξονα του Μετρό, εξυπηρέτησε τους επιβάτες σε μεγάλο βαθμό, ικανοποιώντας τις καθημερινές τους μετακινήσεις».
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Κίνησης του ΟΑΣΘ, η αξιοπιστία εκτέλεσης των δρομολογίων της Μ1 ήταν 97,4% τις καθημερινές, 97,68% τα Σάββατα και 99,28% τις Κυριακές.
Επιπλέον, σε όλες τις λεωφορειακές γραμμές πραγματοποιήθηκαν από τον ΟΑΣΘ 30,08% περισσότερα δρομολόγια, σε σχέση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2024, με την αξιοπιστία στην εκτέλεση των δρομολογίων σε όλες τις γραμμές του Οργανισμού να φτάνει στο 93%.
Οι στόχοι αυτοί επιτεύχθηκαν καθώς, καθημερινά, εργάστηκαν 50 περισσότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της διοίκησης του ΟΑΣΘ για προσωρινή αναστολή των αδειών και των ρεπό τους.
«Ο αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης, μας ζήτησε να κάνουμε τα πάντα, ώστε να εξυπηρετήσουμε τους επιβάτες. Σύσσωμος ο ΟΑΣΘ, διοίκηση και εργαζόμενοι, ανταποκριθήκαμε στο κάλεσμά του. Σήμερα, κάνοντας αποτίμηση, μπορούμε να λέμε με περηφάνεια ότι πετύχαμε τον στόχο. Η Μ1 πέτυχε ποσοστά εκτέλεσης δρομολογίων που προσεγγίζουν το 100%, αριθμός ο οποίος είναι εντυπωσιακός για έναν φορέα που εκτελεί αστικές συγκοινωνίες», δηλώνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Κώστας Ταγγίρης.
Ο ίδιος, εκφράζει δημόσια τις ευχαριστίες του στους εργαζόμενους του Οργανισμού, «οι οποίοι έβαλαν την ψυχή τους», όπως λέει χαρακτηριστικά, για την εξυπηρέτηση των επιβατών. «Τα καταφέραμε και τους ευχαριστώ θερμά», καταλήγει ο κ. Ταγγίρης.









