Οι ίδιες πηγές πρόσθεσαν πως αν και συνολικά περίπου 6.000 αεροσκάφη εξακολουθούν να επηρεάζονται, ο αριθμός των αεροσκαφών που χρειάζονται χρονοβόρα αλλαγή υλικού αντί για γρήγορη επιδιόρθωση λογισμικού είναι μικρότερος από τις αρχικές εκτιμήσεις, ανέφεραν.
Υπενθυμίζεται πως η ανάκληση της Airbus, που εκδόθηκε σε 350 αερομεταφορείς σε όλο τον κόσμο, είναι μία από τις μεγαλύτερες στην 55ετή ιστορία της και έρχεται λίγες εβδομάδες μετά την υπέρβαση του Boeing 737 από το A320 ως το μοντέλο με τις περισσότερες παραδόσεις.
Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ ζήτησε από τις αεροπορικές εταιρείες να αντικαταστήσουν ή να τροποποιήσουν το λογισμικό που ελέγχει τα πηδάλια και τα πτερύγια στα αεροσκάφη A319, A320 και A321.
Σημειώνεται ακόμα πως το ζήτημα έχει προκαλέσει καθυστερήσεις ή και ακυρώσεις εκατοντάδων πτήσεων, κυρίως σε αεροπορικούς προορισμούς της Ασίας, που σταδιακά αποκαθίστανται.





