YoutubeYoutube
ΕλλάδαΕλλάδα
Οι έφηβοι στην Ελλάδα χρησιμοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη και το YouTube για τη μάθησή τουςΜε στόχο την καλύτερη κατανόηση του πώς οι έφηβοι από ολόκληρη την Ευρώπη αντιλαμβάνονται την τεχνολογία και τον ρόλο της στην καθημερινότητά τους, η Google συνεργάστηκε με την ερευνητική ομάδα νέων της Livity για την πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία “The Future Report”. Πρόκειται για μία έρευνα, ποιοτική και ποσοτική, που πραγματοποιήθηκε σε επτά ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.20:15
ΕπιχειρήσειςΕπιχειρήσεις
15.05.2025 | 21:30
TechCrunch
YouTube: Οι χρήστες θα βλέπουν διαφημίσεις μετά τις «κορυφαίες στιγμές» των βίντεοΦανταστείτε ότι παρακολουθείτε ένα βίντεο από τον αγαπημένο σας δημιουργό στο YouTube όταν εμφανίζεται μια διαφήμιση αμέσως μετά το πιο ενδιαφέρον σημείο του βίντεο. Αυτό αποτελεί μέρος της νέας μορφής διαφήμισης του YouTube που ονομάζεται «Peak Points».ΔιεθνήΔιεθνή