ΠωλήσειςΠωλήσεις
ΟικονομίαΟικονομία
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 6,3% στις πωλήσεις αυτοκινήτων τον Ιούλιο Αύξηση 6,3% σημείωσαν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων στη χώρα φέτος τον Ιούλιο, καθώς, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, τον συγκεκριμένο μήνα κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 25.000 αυτοκίνητα (καινούργια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού) έναντι 23.517 που κυκλοφόρησαν τον αντίστοιχο μήνα του 2024 (αύξηση 6,7% είχε σημειωθεί τον Ιούλιο 2024 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2023). 08.08.2025 | 20:00
ΕπιχειρήσειςΕπιχειρήσεις
Πτώση στις πωλήσεις της Tesla σε Σουηδία, Γαλλία και Δανία για έβδομο συνεχόμενο μήναΟι πωλήσεις των νέων αυτοκινήτων Tesla σε Σουηδία, Δανία και Γαλλία υποχώρησαν τον Ιούλιο για έβδομο συνεχόμενο μήνα, καθώς η εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων αντιμετωπίζει αντιδράσεις λόγω των πολιτικών απόψεων του CEO της, Ίλον Μασκ, κανονιστικές προκλήσεις και αυξημένο ανταγωνισμό από ευρωπαϊκές και κινεζικές μάρκες.
01.08.2025 | 12:45
ΟικονομίαΟικονομία
«Συντριβή» των λιανικών πωλήσεων στη Βρετανία - Η αντίδραση των καταναλωτών στην απειλή των δασμώνΚατακόρυφη πτώση εμφάνισαν για τον Μάιο οι λιανικές πωλήσεις στη Βρετανία όπως έγινε γνωστό την Παρασκευή (20/06), με τους καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου να εμφανίζονται ιδιαίτερα «μαγκωμένοι» εν μέσω της οικονομικής αβεβαιότητας και των ανησυχιών για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν οι δασμοί των ΗΠΑ.
20.06.2025 | 10:30
ΟικονομίαΟικονομία
Ανάπτυξη για την αγορά καλλυντικών το 2025 – Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις Η ελληνική αγορά καλλυντικών αναμένεται να φτάσει το 1,4 δισ. ευρώ το 2024, με αύξηση κατά 7% στις τιμές πώλησης. Οι πωλήσεις προϊόντων προσώπου και σώματος συνεχίζουν να διατηρούν την κυρίαρχη θέση στην αγορά, ενώ οι μεγαλύτερες αυξήσεις σημειώθηκαν στα προϊόντα μακιγιάζ και περιποίησης προσώπου. Ωστόσο, οι προκλήσεις περιλαμβάνουν τη μείωση προσφορών από σούπερ μάρκετ και το φαινόμενο απομίμησης επώνυμων προϊόντων, που επηρεάζει την ποιότητα και την εμπιστοσύνη καταναλωτών. Η αυξανόμενη περιβαλλοντική συνείδηση απαιτεί στροφή προς βιώσιμες πρακτικές, ενισχύοντας την ανάγκη για καινοτομία και επενδύσεις. Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου προσφέρει νέες ευκαιρίες, καθώς οι καταναλωτές επιλέγουν ολοένα και περισσότερο διαδικτυακή αγορά.