Mastercard Mastercard
ΕπιχειρήσειςΕπιχειρήσεις
Κωτσόβολος και Mastercard ταξιδεύουν τους gamers στην Κίνα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα League of LegendsΜέσα από τρία Meet n’ Play events σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, η συναρπαστική εμπειρία απογειώνεται και κάθε παιχνίδι σε φέρνει πιο κοντά στο μεγάλο δώρο04.09.2025 | 20:02
ΕπιχειρήσειςΕπιχειρήσεις
The New Bucket List: Ανάλυση της Mastercard αναδεικνύει τη στροφή των Ευρωπαίων προς τις εμπειρίεςΟι Ευρωπαίοι αναθεωρούν τις προτεραιότητές τους, μετατοπίζοντας το ενδιαφέρον τους από τα υλικά αγαθά στις εμπειρίες που έχουν ουσία και συναισθηματική αξία. Σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση του Mastercard Economics Institute, σχεδόν το 70% δηλώνει ότι φέτος σκοπεύει να επενδύσει σε στιγμές με νόημα – σηματοδοτώντας μια νέα προσέγγιση στην έννοια της “bucket list”.