makedonikanea.gr logo
makedonikanea.gr logo

Ο Όμιλος Φάις δημιουργεί πρόγραμμα επιβράβευσης μαζί με την INTELIQUA

Ακούστε το άρθρο 8'
23.07.2025 | 13:54
H INTELIQUA, μέλος του Ομίλου Entersoft – SOFTONE, ανακοινώνει τη στρατηγική της συνεργασία με τον Όμιλο Φάις για την ανάπτυξη ενός πρωτοποριακού loyalty προγράμματος, το οποίο θα επαναπροσδιορίσει την έννοια της επιβράβευσης στην ελληνική αγορά της λιανικής, σε πολυποίκιλους τομείς όπως η μόδα, η άθληση, η ομορφιά και το lifestyle γενικότερα.

Ο Όμιλος Φάις – με 45 χρόνια εμπειρίας, με παρουσία σε έξι χώρες της ΝΑ & Κεντρικής Ευρώπης και με ένα χαρτοφυλάκιο 100 διεθνών brands (συμπεριλαμβανομένων των FERRAGAMO, HOGAN, TOD’S, MICHAEL KORS, TECHNOGYM, HARLEY DAVIDSON, KIKO MILANO, UNDER ARMOUR, PUMA, WILSON, UGG, DKNY, LEVI'S καθώς και των ιστορικών multibrand καταστημάτων KALOGIROU και HARALAS)-, συνεχίζει να επενδύει στρατηγικά στην καινοτομία και στην εμπειρία του πελάτη.

Το νέο πρόγραμμα, που αναμένεται να λανσαριστεί στα τέλη του 2025, θα συγκεντρώνει όλα τα σήματα του Ομίλου Φάις σε ένα ενιαίο, πλήρως ψηφιακό οικοσύστημα επιβράβευσης. Μέσα από προσωποποιημένες προσφορές και omnichannel ενεργοποίηση, οι καταναλωτές θα απολαμβάνουν προνόμια σε ένα σύνολο από ισχυρά brands που αναβαθμίζουν τη συνολική αγοραστική τους εμπειρία.

Ο κος Βαγγέλης Καραλής, CEO της INTELIQUA, δήλωσε: «Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε τη συνεργασία μας με τον Όμιλο Φάις. Εργαζόμαστε μαζί για να δημιουργήσουμε ένα loyalty πρόγραμμα νέας γενιάς, το οποίο θα εστιάζει στη δημιουργία first-party δεδομένων, στην προσωποποιημένη εμπειρία και στην πολυκαναλική ενεργοποίηση του καταναλωτή. Η εμπιστοσύνη ενός τόσο ισχυρού και καταξιωμένου Ομίλου αποτελεί για εμάς τιμή και επιβεβαίωση της στρατηγικής μας».

Εκπρόσωπος του Ομίλου Φάις σχολίασε:

«Στον Όμιλό μας, η εμπειρία του πελάτη βρίσκεται στον πυρήνα κάθε μας στρατηγικής. Η συνεργασία μας με την INTELIQUA αποτελεί στρατηγικό βήμα στον ψηφιακό μας μετασχηματισμό και οδηγεί στη δημιουργία ενός ενιαίου οικοσυστήματος προνομίων, που θα συνδέει όλα μας τα brands, προσφέροντας στους καταναλωτές μια ολοκληρωμένη, προσωποποιημένη εμπειρία σε κάθε σημείο επαφής. Στόχος μας είναι να παρέχουμε όχι μόνον προϊόντα ύψιστης ποιότητας, αλλά και ένα επίπεδο εξυπηρέτησης και επιβράβευσης που εκφράζει τη διαχρονική αξία και την γενικότερη φιλοσοφία του Ομίλου Φάις.»

Η συνεργασία αυτή ενισχύει τη θέση της INTELIQUA ως ηγέτιδας δύναμης στο χώρο των loyalty & customer experience τεχνολογιών, ενώ ταυτόχρονα σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τον τρόπο με τον οποίο οι σύγχρονοι retailers επιβραβεύουν τη σχέση με τον καταναλωτή.

Tελευταίες Ειδήσεις