Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν σε πέντε εκδοτήρια των σταθμών «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός (ΝΣΣ)», «Βενιζέλου», «Αγίας Σοφίας», «Παπάφη» και «Νέα Ελβετία», του μετρό Θεσσαλονίκης.
Η ανακοίνωση της εταιρείας:
"Από τη Δευτέρα 8/12 οι κάτοχοι καρτών με ενεργό πακέτο διαδρομών για το χρονικό διάστημα 10/11 έως και 7/12 (ημερομηνίες κατά το οποίες το Μετρό Θεσσαλονίκης παρέμεινε εκτος εμπορικής λειτουργίας) μπορούν να απευθύνονται σε ένα από τα παρακάτω εκδοτήρια για τη φόρτιση των καρτών τους με το αντίστοιχο των ημερών που δε χρησιμοποιήθηκαν: «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός (ΝΣΣ)», «Βενιζέλου», «Αγίας Σοφίας», «Παπάφη», «Νέα Ελβετία».
Ωράριο λειτουργίας εκδοτηρίων: Δευτέρα – Παρασκευή: 07:00 – 19:00 | Σάββατο & Κυριακή: 08:00 – 20:00.
Η διαδικασία αφορά αποκλειστικά κατόχους καρτών με ενεργά προγράμματα 30, 90 ή 180 ημερών.
Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, οι επιβάτες θα πρέπει να έχουν μαζί τους την προσωποποιημένη κάρτα.
Για τα προϊόντα κομίστρου, μπορείτε να βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στο portal του αρμόδιου φορέα ΟΣΕΘ.
Όλα τα εισιτήρια και οι προσωποποιημένες κάρτες φορτίζονται και επαναφορτίζονται στα αυτόματα μηχανήματα των σταθμών".





