Όπως σημειώνει στα Μακεδονικά Νέα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Κώστας Ταγγίρης, το 50% του στόλου του Οργανισμού αποτελείται σήμερα από ολοκαίνουρια λεωφορεία, ενώ επίκειται και αύξηση του προσωπικού, τις αμέσως επόμενες μέρες.
«Σήμερα ο ΟΑΣΘ διαθέτει 110 ηλεκτρικά λεωφορεία, μάρκας Yutong, τα οποία δρομολογούνται εδώ και περίπου έναν χρόνο, έχοντας αναβαθμίσει το επίπεδο εξυπηρέτησης. Πρόκειται για σύγχρονα, αθόρυβα οχήματα, μηδενικών ρύπων. Ταυτόχρονα, ο ΟΑΣΘ διαθέτει μέσω leasing και δρομολογεί ακόμα 41 καινούρια, ντιζελοκίνητα λεωφορεία, τα οποία χαίρονται οι επιβάτες», υπογραμμίζει ο κ. Ταγγίρης.
Ο ίδιος επισημαίνει ότι η ανανέωση του στόλου συνεχίζεται, καθώς τον προσεχή Ιούνιο ο ΟΑΣΘ θα διαθέτει ακόμα 50 καινούρια, ηλεκτρικά, ιδιόκτητα λεωφορεία. «Τα λεωφορεία αυτά θα είναι μεγάλα, αρθρωτά 18μετρα και θα κάνουν τη διαφορά, καθώς θα ενταχθούν σε γραμμές κορμού, σε πολυπληθείς περιοχές οι οποίες δεν εξυπηρετούνται από το μετρό», τονίζει ο κ. Ταγγίρης.
O πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Κώστας Ταγγίρης
Όπως εξηγεί, ο σχετικός διεθνής διαγωνισμός τρέχει ήδη από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, έχει «σφιχτές» ημερομηνίες και, πέρα από τα 50 λεωφορεία, προβλέπει και 25 φορτιστές.
Τα 50 λεωφορεία θα διαθέτουν τέσσερις θύρες και θα είναι, όπως όλα τα λεωφορεία του Οργανισμού, προσβάσιμα για τους ανθρώπους με αναπηρίες. Η προμήθειά τους θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης, όπως συνέβη και με τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία.
Ο κ. Ταγγίρης δηλώνει πάντως ότι η ανανέωση του στόλου του ΟΑΣΘ δεν πρόκειται να σταματήσει εδώ, καθώς ήδη γίνονται ενέργειες για την πλήρη ανανέωση των λεωφορείων του Οργανισμού. «Με χρονικό ορίζοντα το 2027, στόχος μας είναι το σύνολο των λεωφορείων μας να είναι καινούρια και ηλεκτρικά. Για τον στόχο αυτόν εργαζόμαστε», τονίζει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ.
Επιπλέον προσωπικό
Πέρα, όμως, από τον αριθμό και την ποιότητα των λεωφορείων, ο ΟΑΣΘ ενισχύεται και με ανθρώπινο δυναμικό. «Τις επόμενες μέρες και συγκεκριμένα την 1η Σεπτεμβρίου, 171 επιπλέον οδηγοί θα πιάσουν τιμόνι. Στο μέσον του καλοκαιριού και συγκεκριμένα στις 21 Ιουλίου βγάλαμε στον αέρα προκήρυξη για την πρόσληψη 171 οδηγών, με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου, διάρκειας οκτώ μηνών. Παρ’ ότι η προκήρυξη δημοσιοποιήθηκε στην καρδιά του καλοκαιριού, οι επαγγελματίες οδηγοί ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας, υπέβαλλαν αιτήσεις και τις επόμενες μέρες θα πιάσουν δουλειά», σημειώνει ο κ. Ταγγίρης. Έτσι, όπως λέει, ο ΟΑΣΘ, διαθέτοντας το απαραίτητο προσωπικό, θα μπορεί να δρομολογεί περισσότερα λεωφορεία, πιάνοντας τον στόχο για 300 οχήματα σε καθημερινή βάση.
«Αποτελεί κοινή παραδοχή ότι ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης έχει γυρίσει σελίδα και από τη συρρίκνωση πέρασε στην ανάπτυξη, μια ανάπτυξη ορατή και μετρήσιμη, μια ανάπτυξη που την αντιλαμβάνονται οι πολίτες στην καθημερινότητά τους. Στη νέα αυτή σελίδα, σκοπεύουμε να παραμείνουμε», καταλήγει ο κ. Ταγγίρης.
